Hardware Probléma, Kérdés
  • suba53
    #4505
    Sajnos ez a digitális világ hozadéka. Nem akarnak foglalkozni hang alapú kommunikációval, ezért nem is adnak meg hívható telefonszámot.
    Nyugodtan odaadhattad volna a futárnak, ő gondolom megnyugtatóan tudta volna igazolni, hogy valóban a logitech szerviz megbízottja.
    Ha még garanciális, akkor visszaviheted abba a boltba, amelyikben vetted. Ha már nem az, akkor más lehetőséged is van, keresel egy egereket is javító szervizt, a mikrokapcsolókat ők is ki tudják cserélni.

    Én már cseréltem egerekben mikrokapcsolókat. Két-három alaptípus van, és általában kaphatóak elektronikai szaküzletekben.
    Illetve használt egerekből ki lehet termelni. Volt már olyan, hogy az egyszerű alap egér kapcsolója sokkal jobb volt, mint a drága csúcs egér kapcsolója. Csere után sokkal jobb érzés volt a használata.