#11522
Háát, lehet, hogy a legrosszabb ember válaszol, mert botkezem van a beállításokhoz, de szerintem nem teljesen igaz amit mondtál.
Hátul mér kéne széttartania? Igazából nem is tudom, hogy ez a toe-ra, vagy a camber-re vonatkozik. Ha camber, akkor ez azt jelenti, hogy V alakot zárnak be a hátsó kerekeid. Ez pedig azt, hogy szarul tapad hátul. Persze ha a túlkormányzottság felé akarod vinni az ügyet, akkor oké.
Elöl összetartás. Ha ez megint a camberre vonatkozik, akkor valszleg igen, általában a fordított V a jó, nagyobb tapadást ad.
Difi: mittomén, asszem a 0.1-ben ez bugos volt, mindenkinek a legnagyobbra volt állítva. Szerintem most is az.
Keréknyomás: ez szerintem is így van. De szerintem az LFS-ben fordítva műxik.
Az autó legyen alacsony, hogy a gravitáció középpontja közel legyen a földhöz. Valszleg olyasmi van mögötte, hogy ha a grav.központból lefelé mutató erőnyíl és az összes többi nyíl eredője, ami hat a kocsira, így a legjobb.
A felfüggesztés elvileg akkor tapad a legjobban, ha lágy, mert hosszabban tud a gumi a talajjal érintkezni (persze ilyenkor a karosszéria mozgása miatt nehezebben vezethető is) Minél lejjebb ülteted az autót, annál keményebbre kell állítani a felfüggesztést, hogy ne ütközzön állandóan az autó alja, tehát az egyik oldalon nyersz, a másikon vesztesz. Szóval meg kell találni az összhangot. Persze az lfs-ben azt hiszem az az ideális, ha teljesen le van nyomva a gép, viszont a felfüggesztés nem árt ha lágyabb, akkor sem fogsz túl sokat a földöz verődni.
Ha sok hülyeséget mondtam, akkor javíccsatok ki.