• verti.go
    #46
    Hát, 3dmarkkal (vagy vmi nagyon nagy textúrákkal operáló játékkal) lehet kísérletezni, hogy mennyit számít, ha be van kapcsolva az AGP-texturing... Szerintem elég sokat.
    Viszont az nem igaz, hogy egy általad említett gép központi memóriája "ki tud szolgálni" egy 64 megás kártyát úgy, hogy több textúra férjen bele. Ugyanis a közponit memcsi baromi lassú a kártyán találhatóhoz képest :(
    Ezért írtam, hogy csak amolyan pufferként szolgál.
    Persze -ha jól tudom- annakidején (kb a quake2 idején) volt rá példa, hogy AGP-texturingot "élesben" használtak játékokban.
    Végülis most is lehet, ha a átvivendő mennyiség nem haladja meg az AGP korlátait.

    Az pedig szvsz baromság, hogy a Doom3 nem fog 128 megás kártya alatt elindulni... Carmack nem győzi hangsúlyozni, hogy egy GF2MX lesz az alap a játéknak (így valsz a pixelshadelt textúrákról, meg a bumpmapról lemondhatunk). Abból pedig nincs 128as :)