Icewind Dale II
  • Calver
    #437
    kaotikusan:
    Lathander pap alig kap tűzvarázslatokat, 1-1 domain spell. ez kevés.
    Bane papot istenítik, h jajj +2 WIS, de... inkább akkor válasszon az ember egy olyat, akinél érnek is valamit domain spellek, mert ilyen téren bane pap atomszar, ami miatt szvsz nem éri meg használni. na meg paladin-ok szintúgy kapnak egy +1 STR +1 WIS-t, azt se felejtsük el. ja, és tudnak használni Holy Avenger-t, ami drow-nál (majdnem) mágiaimmunissá tesz... ja, és ilmater pappel keverve megkapják a legjobb papi képességet, ami +6 CON-t ad pár körre... ja, és... na érted. ilmater cleric/monk 1/paladin 1 > bane cleric/monk 1, nagyon. igaz, érdemes holy avenger-hez tweakpackből kétkezes kiadást felrakni, mert dual wield nálam erősen meh.

    debuff itt nem kell... én szerintem összesen sleep-et használtam a legelején, aztán bang-bang-bang de tényleg. ezért hasznosak a mágiaellenálló fajok, "nyugodtan" alájuk lőhetsz... VISZONT! szedj gyorsan egy ShadowKeeper 2-t, és szedd le a pontot Spell Penetration-ról - *nincs annál rosszabb feat az egész játékban*. miért? az ellenfeleknek vagy nagyon magas mágiaellenállásuk van (lásd iron golem-ek, guardian - és olyankor Mordenkainen's Sword-el csípkedjük), vagy semmi... spell penetration egy dologban segít, hogy a saját csapattagjaidat bántsd.

    harcossa ne gyógyitalozz, használsz stoneskin-t, akkor nem fog kelleni papoknak amúgy itt is baszomnagy előnye van - heal instant, és maxra gyógyít.

    meg amúgy nagy bölcsesség, h akármilyen nagy csapattal nyomulsz, legyen mindenki mágiaellenálló. iszonyatosan sokat segít.