Icewind Dale II
  • Calver
    #435
    azért kicsinyli le, mert 1 feat-ért és 4 szintért ez kevés. nézd meg mennyi dolog ad varázslatok közül extra sebzést - aid, emotion: hope, minden erőt adó, főleg champion's strength, stb stb, még tuti párat kihagytam. viszont ezért bukni 3-4 mágus szintet? rossz üzlet. nagyon, nagyon rossz.
    weapon focus-t is ugyanezen okokból egy szuboptimális feat.

    DEX és CON-ban igazad van, WIS ellenben ellenben nyugodtan mehet a béka segge alá HA drow a karakter, és még inkább ha mágus. miért? mágiaellenállás! lehet h szarok will mentőid, de ~50-60% eséllyel kapásból elkerülőd a csípést. nekem 4-es will-el rendelkező mágusaimat szerintem jó ha fejenként EGYSZER elkapták a játékban enchantment varázslatokkal. másik oldalon pedig van mind blank és chaotic commands, szóval végképp nem kell ezek miatt félnek - van egy hely ahol mindenki ilyenekkel dobálózik, ott érdemes elővenni ezeket. vagy simán rárakni prológusban szerzett nyakörvet a karakterre, és vérfürdőt csinálni

    bárdok fosok, mindig is azok voltak, mindig is azok lesznek. itt erőteljesen istenítették őket, mert jajj war chant, 2 hp regen körönként, óóó... miközben MINDEN ellenfél dobálja a gyógyitalokat, amik 25 hp-t gyógyítanak egy húzásra, és kb végtelenek... hozzá jön, h heal egy klikkre 150 hp-t foltoz, és végképp nem értem miért használna bárki is bárdokat.

    amúgy bárd-drood úgy keverhető, h lehúzod picsába fizikai statokat, és shapeshift... ofc így is fos.