Icewind Dale II
  • Calver
    #433
    elsőhöz... igazából ez annyira nem kiváló, sajnos IWD2-ben nincs Eldritch Knight itt megnézed A.04-nél specializációkat, aminek értelme van, az Conjurer vagy Enchanter, akkor csak evocationt bukod. aminek még több értelme lenne, az paladin/sorci, mentők miatt. mindenesetre wisdom-ot és karizmát/intelligenciát húzd le nullára, és erő legyen az elsődleges - ha jól emlékszem kijön 18 str és 14 con mellé két 20-as stat. (vagy csak 12-es con-nal?) meg igazából szvsz +2 sebzés nem ér meg 4 szintet, harcosok fosok.

    másodikra drow, kérdés nélkül, a mágiaellenállás egyszerűen TÚL JÓ. én monk-ként kezdeném (magasabb hide, kb egyetlen értelmes képzettség, de tanknak nem olyan fontos), utána chapter 2-ig ilmater cleric, ice temple előtt üss be egy paladin szintet, mivel ott kapsz egy kurvajó kétkezes kardot, a templomban meg egy +4-es lándzsát, egyiket sem tudod paladin szint nélkül használni. tovább nem kell fokozni, koncentrálj cleric szintekre, ill cleric 15 után arra amire akarsz, kb ott megszűnik ez a karakter erősödni. drow-ra btw egyetlen alternatíva mélységi gnóm, de... +3 CL és 2 kaszttal -20% xp, amikor megkapod pala szintet, -40% kicsit... durva. ha használsz egy bizonyos modot ami kiüti favored class-t, akkor jobb, mert ROHADTUL erősek.

    bárdokat mindenféle bölcs emberek druidákkal szeretik keverni, mindkettőnél van egy limit ahol már gyakorlatilag nem fejlődnek... de ez HoF-hoz való (és HoF az bizony fos) azt leszámítva én mindkét kasztot max sósavval keverném Lathander pap offenzív ereje meg picsafüst.