Icewind Dale II
  • Kotomicuki
    #432
    Tényleg, Drow harcos(4)/mágus-t, X szerzetes/pap első sorhoz, ill. egy bárd-hoz kérnék segítséget, tippeket, hogy miként is legyenek elindítva, majd fejlesztve.

    Az alapjátékhoz már unom a harcos(4)/barbár fél-ork éket - csatabárdra kihegyezve, mivel penge nem sok jó akad a játékban, ill. csak a HoF módban vannak igazán jók belőlük - , gondoltam változtatok ezen: egy Drow csatamágussal. Az INT és DEX 20, a CON 14, ha a karizma 6-ra van csökkentve (16/4, ha engedi ezt a felállást). A HP és páncél kettős helyett a mágia védené, az erő helyett szintén mágikus rásegítés lenne. Ehhez melyik "szakirány" volna jó a máguskasztok közül?

    A paladin(2/4), harcos(4)/pap-ot szerzetes/pap-ra cserélném. Itt már a faj kiválasztásával gondban vok: drow (DEX 20, mágia ellenállás), asimar (CHA 20), ember (kígyóvér, hősök szerencséje, nincs szintlépésbeli nehezítés)?! Egyáltalán, meddig érdemes a szerzetesi szinteket növelni, mert a 2. szintű papi spell, a Draw Upon Holy Might itt ugyan 10 körre van redukálva és 3 szintenként ad +1-et - tehát a papi szinteket legalább 6-ig el kéne vinni... - az első 3 tulajdonsághoz, amik az első sorban harcoló szerzetesnél mind jól jönnének?!

    A Nekromantát - a koponyacsapda egész jó tud lenni: szinte mindenbe rúg vmennyit - meg Bárddal helyettesíteném: a kieső támadó mágiát a Lathander pap(tűzvarázsló)/Boszorkány kettős pótolná, úgy ahogy, de így állandó és instant buff/debuff lehetőség válna elérhetővé a csapat számára - a +2 körökön belül némi távharc és mágikus kiegészítéssel. A bárdhoz kéne vmi más kasztot is csapnom, vagy "elégséges" önmagában is?