Icewind Dale II
-
Viking #188 Szerintem:
1. Egy harcos (4), és továbbiakban barbár golyófógó, hatalmas hp-val, kétkezes pallossal, és harcos szint miatt fegyver specializációval, ember vagy fél-ork (fél-orknál figyelni kell rá hogy elején együtt fejlődjön a két kaszt!)
2. Egy Tempus pap, hasónlóan golyófógó, vmint gyógyítási célokra, aasimar a legjobb szerintem, de lehet más is, csak akkor kisebb statokkal, jó jellem az fontos (ez esetben chaotic good), merthogy akkor tudod könnyen gyógyítani a csapatot különösebb varimemorizálás nélkül
3. Egy ember tolvaj, egy szintnyi rangerrel keverve, weapon finesse, 2 rövidkard, ranger miatt ingyen kétkezes harccal, fontos hogy csapdapiszka-zártörés-lopakodás legyen meg és érdemes vele felderítőt játszani, vmint sneak attack vicces kis cucc
4. Egy sorcerer-diplomata, magas karizmával, leginkább wild elf, 12-es intivel, és diplomacy+bluff skillekkel, mindig vele kell mindenkivel dumálni, vmint sorcererek iszonyat erősek, főleg ha emellett egy íjat is fognak+fast shot
5. egy wizard minden egyéb mágikus cuccra, nyílpuskával mondjuk, és moon elf
Én az alább leírt partival nyomulok és normálon eléggé megizzaszt a game... Ha nem lenne sorcim főleg nagyonkat szívnék, így kevésbé... Rém aranyos amikor azzal a villámbizbaz varival (nemtudom a nevét) tök lelassítja+sebzi enemyket, aztán én kisétálok a körből és visszalövök egy tűzgolyót!
IWD2 meg cool lett D&D 3e ellenére is, és jó kemény, első rész közel sem tudott ennyire megizzasztani, pedig itt kihasználok minden előnyt! (sneak attack, spontán varázslás pl) Szóval nagyon rulez kis game lett!