Minden amit a II. világháborúról és a Harmadik Birodalomról tudni lehet
  • harcu
    #4766
    És ugyanezen Vörös Hadsereg volt képes egymás után pár percen belül többször is lelőni ugyanazt a német repülőgépet. Nem csak egy esetben, hanem sokszor egymás után. Legalábbis a propagandisták szerint. Igaz, nekik a dolguk a fizetett hazudozás volt.
    Meg az is érdekes kérdés, hogy a szovjeteknek érdeke volt-e 1945-1953 között, hogy a saját zsidóik "fellelkesülve" a 6 millió kiírtott zsidóról szóló hírektől eltávozzanak-e testületileg Palesztínába, avagy a későbbi Izralbe? Egyébként nem olyan titkos dolog a válasz.
    Harmadrészt ez a nagysimonyi eset, ami megint állítólagos, lehet egyszerű kivétel. Mint amikor valaki lát egy fekete birkát, akkor az alapján kijelenteni, hogy minden birka fekete, enyhén szólva is megkérdőjelezhető cselekedet.
    Egyébként meg mindenki dobálózik a legkevésbé sem megdönthetetlen, ám szerinte atombiztos alapokon álló információkkal, hogy neki van igaza. Addig is elhiszem a 6 millió áldozatot, hiszen ha a németek képesek voltak arra, hogy 1941-ben Kijevben csak teherautókba visszavezetett kipufogógáz segítségével likvidáljanak 100000 embert, akkor ahhoz képest a 6 millió már "gyerekjáték".
    Igazából azt sem értem, hogy mi értelme van cáfolni, vagy megerősíteni, a számok nagyságrendje sem létfontosságú, a tényt soha senki nem akarta megcáfolni. Na jó, van 1-2 elfuserált barom, aki igyekszik ezt megtenni, de hát azok eleve nem sorolódnak az intelligens létformák közé.
    A cáfolók egyik fő érve, hogy ennyi ember elszállításához mekkora vasúti kapacitásra lett volna szükség, pedig a szövetségesek folyamatos légitámadási közepette 1944-re gyakorlatilag megszűnt a vasúti közlekedés a III. Birodalomban. Ez csak két dolog miatt sántít. Egyfelől lsd. a szovjet propagandisták részt az első bekezdésben, másfelől a németek, és így a magyarok is igen precíz nyilvántartást vezettek többek között a használatra alkalmas vasúti eszközökről, amiből kiderül, hogy a helyzet messze nem volt ilyen kritikus. A sínek rombolása csak helyi jellegű volt, a javításuk pár órát vett igénybe. A vasúti eszközök száma pedig bár csökkent, de mindig elegendő mennyiségben állt rendelkezésre. Ha meg nem, akkor a gyakorlatias németek inkább a katonáikat gyalogoltatták, a zsidókat viszont akkor is vonattal "utaztatták".