Minden amit a II. világháborúról és a Harmadik Birodalomról tudni lehet
  • TakyL
    #3460
    Nehézkes manőverezésű, lassú (a többi új szovjet vadászgéphez képest) Ráadásul a Klimov motorokkal is elég sok nyűg volt, hajlamosak voltak a túlmelegedésre, a tömítetlenségi hibák miatt.A fegyverzet hajlamos volt a beragadásra, szóval nem volt mechanikailag kiforrott gép finoman szólva...

    A legnagyobb előnye, hogy elég jól viselte a sérüléseket.

    Egyébként kedvenc szovjet vadászgéptípusom az ezt követő LA-5/7 széria :)

    A 8 győzelem azért nem rossz, csak össze lehet hasonlítani a finnek által repült Brewster Buffalo nevű vadászgépnek tervezett izével amivel Ilmari Juutilainen 34 légigyőzelmet ért el. Szerintem ez volt az egyik leggyengébb vadászgép, de a pilóta tudása sokszor kompenzálja a típus hiányosságait, csak sajnos ez nem mindig elég.

    Az hogy melyik típus tetszik az teljesen szubjektív dolog szvsz.

    BTW a LaGG-3-nak (azt linkelted be) 1240 lóerős motorja volt, az 1040 a LaGG 1-é.Midezzel együtt a sebessége 605-ről 675 km/h-ra esett 5000 m-en az erősebb motor ellenére.