Minden amit a II. világháborúról és a Harmadik Birodalomról tudni lehet
-
#11695
Az XP 80 pl. kb. ugyanannyi idő alatt rántották össze a jenkik, mint a He 162-t, majd sietve kettőt átdobtak Olaszországba, ahol a hibák miatt hamarosan visszavonták a felszállási engedélyt a típushoz, az egyik vezető amerikai ászt, Bongot is ez a típus nyírta ki.
Yupp, én talán nem ezt írtam le más szavakkal? A szövetségesek megengedhették maguknak, hogy ne vessék be a hadszíntéren a sugárhajtású vadászgépeket. A Meteor egy példa arra, hogy korlátozottan bevessék. Amennyire én tudom, ott is leszerepeltek, a pilóták inkább kérték vissza a Spitfire-t...
A szokásos "csomó erőforrást emésztettek fel" (amitől én speciel a falra megyek, mert gyakorlatilag minden német fegyverre elsütik a tényektől függetlenül) ezekre a szövetséges típusokra igaz, mert a sorozatgyártást elkezdték, csak éppen hadszíntéren nem értek el velük semmit.
A különbség, hogy a szövetségeseknek voltak erőforrásaik, a németeknek kevésbé, pont ezért kellett volna velük hatékonyabban bánni. A He-163-asra még megadom, hogy erőforrás-takarékos volt (fele annyiba került, mint a Me-262, igaz nem is volt jó :P), de a Me-262-esre aligha adnád meg szerintem te sem...
Ezzel szemben a Me 262-nek, ami egy olcsón gyártható gép volt meg közel 700 lelövése volt,
Mihez képest olcsó? A hagyományos vadászgépek (Ta-152 included) olcsóbbak voltak nála...
Hány német pilóta is veszett oda a Me-262-es miatt? Ezek halála törvényszerű lett volna?
a háború legvégére pedig kb. csak ezek repülhettek már a diesel üzemanyagok miatt (repbenzin hiány).
Azért lásd be, hogy ez szerény érv mellette, gyakorlatilag itt már tökmindegy volt, hogy mi repül és mi nem...
Utoljára szerkesztette: [NST]Cifu, 2016.08.05. 14:48:26