Nagyban játszok az SFP1+BOPack0.8-al és van egy kis problémám a lézeres bombákkal. Nekem, csak úgy hajlandó kioldani, hogy kb. 10nm-ről szintrepülésben, kb. 4000ft-on megyek a cél felé és közben folyton nyomom a kioldógombot, "majd csak leoldja" alapon. Viszont fetöltöttem egy A-7F modot és arra lehetett TGP-t rakni (van LANTRIN), és azzal szinte mindig sikerül. Elég, ha pl. a NUM*-al (vizuális kijelölés) kijelölöm a célt, a TGP rááll és van egy olyan kereszt mint az AGM-65D-nél. Ha úgy repülök, hogy a kereszt megközelítőleg a célon van, akkor tuti a találat, de ha ki van jelölve a cél, akkor még "elfele" is repülhetek, semmi nem akadályozza a bomba kioldását.
Úgy gondolom, hogy a TGP nélküli oldásnál csak azért olyan pontos, mert kiszámítja, hogy mikor kell oldani ahhoz, hogy a célt eltalálja. Ezt abból gondolom, hogy több bomba sorozatos oldásánál nem tapasztaltam azt, hogy a cél közelében besorolnak egymás mögé. TGP-vel viszont ahogy szűkül a "célkúp" (amin belül repül a bomba) úgy lesz egyre kisebb a szóródásuk, és a cél közelében már szépen libasorban repkednek.
Ezt nem tudom hogyan lehetne megoldani, mert pl. az A-6-nak beépített lézercélzója van, amit a játék nem igazán akar használni.
Amúgy nagyon király a BOPack! Viszont mindenkinek, akinek gondjai vannak a bombázással ajánlom, hogy töltse le a Bombing Range terraint erről az oldalról. A WeaponPack-ot viszont ne töltsétek le, nekem nem működött annak idején, bár ki tudja, de nem kéne elcseszni a jó BOPack-es WeaponPackot. A Bombing Range PDF fájlját érdemes elolvasni, valamint megnézni a linket, ami további dokumentációkat tartalmaz, sajnos angol nyelven.
Na, megyek is vissza az FB-111-esem műszerfala mögé és valakinek atomot robbantok a fejére