...avagy ami nincs Magyarországon
  • Frank99
    #47
    Sokkal több gondot (igaz nem személyi sérülést, hanem sok-sok milliós károkat okoz) pl. erre nálunk az elsőbbség meg nem adása, a féktávolság, index NEM használata. Szélsőséges esetek mindenütt előfordulnak, de itt pl. a Balatonnál a német söfőrök kb. fele NEM indexel ha megáll egy boltnál, és érdekes szitu, amikor balra nagy ívben kanyarodnék, és a velem szemben álló nem egyenes jön, hanem megy kis ívben jobbra, netán nagy ívben balra, és ezért utána 5 percig ismét nem tudok kijönni a kereszteződésből.
    Tegnap fordult elő velem, hogy Gyenesdiáson a főuton vezetve megláátam öcsémet, aki egy bal oldali utcából akart teherkocsival kijönni. Megálltam, intettem neki, hogy jöjjön ki.
    Az eddig minden zebránál megálló köcsög németek pedig szépen el kezdtek előzni jobbról, nehogy má' ki tudjan engedni a bal odali utcából a sofőrt.
    Érthetetlen, és egyben veszélyes kiszámíthatatlan a vezetésük, mivel képesek minden zebránál erősen inegetve átengedni még azt is, aki nem is biztos hogy át akar kelni, utána 100 m-el pedig képesek jobbról előzgetni olyan kocsit, aki udvarias lévén (nem indexel balra!) ki akar engedni valakit...