Digital Reality Rulez
  • Árnyvadász
    #1094
    Fontos tény: Sokan érdeklődtek a minimalizált (megszabott) egységek volta miatt. Nos ez azért lett így kialakítva, mert a játékos egy meghatározott történetbe ágyazva halad előre. Gyakorlatilag meg van kötve a keze. Ha ez nem lenne, felborulna az erőviszony a gépi ellenfelek és a játékos között. Ez pedig a játszhatóság élvezeti értékét csökkentené kihívás hiányából eredően. A multi módozatban természetesen nincsen megkötés (ha ezt választod) és így visszakapjátok az IGII szabadságát. De a single játékban ezt a lépést meg kellett tenni a fő vonal menete miatt. A korlátozások nemcsak egységszámban, hanem kutatási pontokban is mutatkoznak. Szintén emiatt. Lineáris történet ezt a fajta megoldást tette lehetővé a fejlesztők számára és így az AI kódolása is könnyebbé vált. Hiszen így előre kialakított rendszerben lehetett belőni korunk sok anyázásának kietett gépi intelligenciáját, amitől az jobbá, mi pedig nyugodtabbá válhatunk.