\"bkv\"

Vélemények, tapasztalatok, történetek.

| busz | metro | villamos | trolibusz | hév | éjszakai | egyéb |
  • BenceYCE
    #5768
    Ha csak buszokat adna az OW, akkor minden egyes hibát megpróbálnának személyi hibára fogni, amire a cég ránk hárítana. Ha a buszt valaki álló helyzetben meghúzza és csak este derül ki, akkor este az OW munkatársai kamerával vizsgálják át a buszt. Munkavállalói szempontból aggájos. Sok a támadási felület a használón. Én addig leszek csak a vonalon amíg ilyen kiszervezés nem történik. Így, hogy ők adják a sofőröket elviekben nekem jobb. Gyakorlatilag meg: >> KATT <<
    "Az új járművekhez a sofőröket is az alvállalkozó adja, így egy esetleges sztrájk idején ezek a járatok közlekedhetnek." - hát itt a gond. Az utolsó bástyákat is szétverik, mert a kapitalista felfogásba nem fér bele, h a munkavállaló az egy ember. De ha ez egy utast nem is érint, majd fogja ha eljön a bedőlt londoni rendszer. A sok kis cég miatt átláthatatlanná vált, kiszámíthatatlanná és drágává a közlekedési rendszer. Milyen érdekes, h pont azokat a vonalakat adják ki, amiken van lóvé. A Budavári önko. dotálja pluszban a vonalat, akárcsak BÖrs a sajátjait.Az, h a megmaradt szakszervezeteket is szét akarják verni elég gáz. Sajnos én nehezen viselném ha a lakással bedőlnék mert átszerveznek minket egy olyan céghez aki most még talán megígéri ugyan ezt a lóvét, de később hivatkozik a szerződésre, amiben garantáltan benne lesz, h a juttatások egy része csak adható. Sajnos én rossz hajléktalan leszek. Vagy bűnözésre vagy disszidálásra fogom adni a fejem. Aztán remélem az utasok elégedettek lesznek. A fityisz meg előadja az MSZP 2.0-t, mert azt nyilatkozta, h az "állami" cégeket rendbe kell hozni, amit kiszerveztek vissza kell venni. Na de sebaj, most se csalódtam bennük. Emlékszem amikor a céghez kerültem sok évvel ezelőtt a buszvezetők színe-java fogott össze és szervezett külföldre költözést. Többségük azóta is kint él. Őket már nem lehetett megfizetni. Most még lejjebb csúszik a mérce. Rabszolgának lenni meg nyugat Európában kifizetődőbb. Csak azon filózok, h az utasok miért lesznek elégedettek, amikor innen 200+ km-re Bécsben új buszokkal, ottani bérekkel ugyan ilyen jegyárakból SZOLGÁLTATÁST tudnak felmutatni. Ehhez képest hol vannak az elszámoltatások? 2000 !!! milliárd hiányzik és nincs felelős? Sebaj, majd jön az új szolgáltató és Ő majd eljátssza a karitatív szervezetet. Az biztos, h egyiknek se leszek az alkalmazottja. Ami ott folyik az a legális rabszolgatartás és a lopás fogalmát kimeríti. Ha meg valaki azt hiszi, h ettől majd olcsóbb vagy jobb lesz, sztem téved. A sokkal drágább kötött pályás közlekedés veszteségeit a buszágazatból próbálták meg finanszírozni, ami ráadásul jól megállna a saját lábán. Mindezt azért, mert a kötött pályáson nagyon meglátszik ha egy kocsi lerobban :) Ezek után ha a buszágazatot kivéreztették és kiszervezték ( mint a MÁV Cargo-t), akkor majd jön a kötött pályás lezüllesztése. Érdekükben áll, mert a buszok pótlásért többszörös felárat fognak kérni, hiszen ha nem teljesítik a szerződésben foglaltakat, akkor annak súlyos terhei vannak. Csakhogy pótolni meg KELL. Ergo ezután nem két tollvonásba fog kerülni valamit pótolni, hanem piaci árba, méghozzá annak többszörösébe, hiszen senki sem fog több tucat tartalék buszt tartani. Innen jön, h az is anyagi érdekükben áll, h lezüllesszék a kötött pályást. Utas szempontból meg sztem nem mindegy, h a ráhordó buszjárat nem megy vagy a 3-as metró. Jó, erős a kontraszt, de egy villamos leállása is jó tud lenni. Na mindegy, majd meglátjuk. Csak félek nem mi fogjuk feltalálni a spanyol viaszt, ez a kör meg már máshol lejátszódott és nem jött be. De ne is menjünk messzire. Minap a személyvonatom 15p-et késett, mert maga elé engedte a tehervonatot. Ők se hülyék, abban van a lóvé. Na nem fejtegetem tovább, mert már így is hosszúra sikeredett :)