M*str*l Szamtech szakuzlet
  • TheZsenyka
    #451
    Toti, Tulajdonképpen egy fura szituáció áll fenn (Mistral kedvéért ez magánvélemény):

    - A Mistral boltjaiban óriási a választék, lényegében mindent lehet kapni
    - Csomó boltjuk van (könnyen elérhetőek)
    - Az eladók (szerintem) ellátják a szerepüket
    - Nagyon jók az áraik

    Ami miatt itt a "vita" megy, az nem más, mint a szerviztapasztalatok. Mivel hihetetlen mértékű forgalmat bonyolítanak le, arányosan megnő a garanciális problémák száma. Tehát a vita nem arról megy, hogy "milyen sok szart visznek vissza", mert ez érthető, statisztikai alapon teljesen rendben van. A vita arról szól, hogy egyes esetekben a szervizszemélyzet EGYES tagjai (nem általánosságban beszélek róluk) nem állnak a helyzet magaslatán. Szakmai ismeretek, illetve ezek alkalmazása, valamint az ügyfelekkel való kommunikáció.

    A helyzet az, hogy minél nagyobb egy bolt(hálózat) annál személytelenebbé válik az ügyfélkapcsolat. Egy kis boltban, ami esetleg a sajátod, nyílván törekszel arra, hogy végtelen hosszúságú nyelvvel nyald tisztára a vevő seggét. A Mistral-nál én személy szerint lekezelő bánásmódban részesültem. Nem azt várom, hogy kinyalják a kinyalnivalómat, hanem azt, hogy LEGALÁBB semlegesen kezeljenek. Szarul esik, amikor jogosan viszek vissza valamit és lekezelnek, mintha hülyegyerek lennék.

    Mégegyszer: a történet NEM a Mistrálról, hanem az ott dolgozó szervizszemélyzet EGYES tagjairól szól.