Kinetix

"Aki másnak felbontás...!"


  • Gabo
    #826
    A modellezés újrakezdése téma nekem sem új. Gondolom, hogy emlékeztek még arra a tökölésre, amit múltkor a logos témámnál végig csináltam.
    A módszerem nekem is az, hogy több mentést csinálok menet közben. Másrészt egy-egy bonyolultabb jelentnél általában külön-külön modellezek mindent és csak a legvégén pakolom egybe a jelenet elemeit. Persze így sem lehet elkerülni, hogy néha több órai klikkelgetés eredményét dobjam félre egy későn észrevett hiba miatt.
    Ami lenti leveles képet illeti. Tapasztalatom szerint a Max felhasználók többsége általában túlságosan ragaszkodik a bitmap alapú textúrákhoz. Én Povray-en kezdtem a 3D-zést. Annál a proginál szinte mindent meg lehetett oldani procedurális textúrákkal, ezért általában most is azokkal kezdem a játszadozást Max-ban. Ha az ember odafigyel, igen jó eredményeket lehet velük elérni. De azt hiszem ez a példán is látszik...