#62803
Tudom, hogy off itt, de ha nem is végeselemszimulációt akarok realtime egy gameba, de azért annál többet mint ami manapság van.
Ma a játékokban a fizika semmivel sincs jobban megoldva mint a 2000es években , sőt...
-ugyan ugy belelógnak egymásba a tárgyak, hol van a pontosabb ütközésmodel?
-A tárgyak pontrendszer alapján semmisulnek meg, nem azért és nem ott amivel eltalálták öket.-
-A karakteranimációk is elöre scripteltek és ha valami nem ugy esik már kilóg a lóláb, ha van is IK animáció akkor se látni, hogy interakció miatt történik a változás.
- a tárgyaknak nincs tömegük, egy tank is ugy pattog 10m-t fel , mintha habszivacsbol lenne.
És még sorolhatnám,
Ha tudnak arra erőforrást áldozni, hogy több 100 millio poligon legyen a játékba akkor erre is tudnának , hogy a tárgyak ugy viselkedjenek ahpogy elvárható, nem kell, hogy 100% ban minden pixel számolva legyen, de legalább ha a 100 millios poligonu látvány valóságával egyenrangban lenne a fizika is