Kinetix

"Aki másnak felbontás...!"


  • repvez
    #62800
    Nekem ezzel egyedül az a gondom amit irtak is, hogy ezek után már terrabytos méretüek lesznek a játékok. talán majd SSD-n lehet megvenni öket és ha játszani akarsz akkor be kell tenni a foglalatba. ÉS ezentul még annyi optimalizálás sem lesz mint eddig.
    Régen odafigyeltek minden polygonra, hogy ami nem látszik és felesleges azt meg sem rajzolták. Manapság meg csak beleszorják a jelenetbe a kiválaszutott assetból a tárgyakat aztán ami nem látszana is ott van és ha nincs jól megirva a motor akkor azt is számolja és nem törli azokat a polykat.
    Viszont az utóbbi években csak ezekról lehetett hallani, hogy polygon és textura novekedés, de ami fontosabb lenne hogy a fizika és az AI javitására törekednénak arról egy szó sincs. oké mindig elsütik a techdemókban, hogy igy meg ugy javult, de a valóságban meg még mindig pattognak a tárgyak és belelógnak a falakba, az AI sincs sehol sem. a 2000-es években mikor bejött a PCIe x1 akkor volt róla szó, hoyg ezek után megjelenhetnek a külön fizikai kártyák és az AI kártyák, egyikől sem lett semmi, csak ugy mint a többszálusitásbol a prociknál, hogy az egyik mag csak a hangokat a másik a netcodot, a harmadik meg a fizikát és igy tövább. A vulkan API is ugy volt, hogy aztán innenl már megszünnek a limitek a drawcall oldalon és a CPU limitek, de ahogy nézzük, alig jelent pár %os elönyt a régiekhez képest. Csak az a lényeg, hogy véletlenül se lehessen az elözö generácót jobban kihasználni mert akkor senki nem veszi az ujat azt meg ugye fél-1 évenként ki kell adni, igy nem is törödnek az optiomalizálással.