Kinetix

"Aki másnak felbontás...!"


  • GixEr
    #62526
    Maximum az arányokat tudod valamennyire eltalálni. Sajnos azokat sem pontosan, mert minden optika mashogy torzit (Photoshop lens correction, ha felismeri akkor javithatsz rajta, de az is zsákbamacska)
    Max Perspective match egesz jo dolog, ha vannak lathato perspektivikus osszetarto "vonalaid", de a méretek beállitasaihoz maceras. Sketchup match egy fokkal jobb, mert jobban be tudod allitani. Viszont organikusabb dolgokat csak szemre fogod tudni belőni, egyszeruen nincs ra tool.

    +1:
    Amugy ma neztem, hogy az Adobe Dimension-ban, ha behuzok egy hatterfotot akkor egesz jol eltalaja automatikusan a perspektivat, persze a mereteket nincs lehetoseg allitani, igy az "screenspace" marad. Az rendermotor az meg katasztrofalisan lassu, kb. semmire se jo es az is sokaig tart.

    +2:
    Unreal Engine4: Mostanaban jott ki, hogy fotoba/videoba is lehet "compositalni" valos idoben GI-vel.
    Raadasul AR/VR tamogatast is kapott, már csak eszkozok kellenek (Cardbox,Occulus stb...)
    A Cardboxos a legolcsobb mert kartonbol is lehet, megfelelo lencsekkel +1 olyan mobil amiben van gyroscope.

    +3:
    Baromi jol nez ki egy olyan helyiseg latvanyterv amit V-ray-el rendereltunk (dupla spherical kep, termeszetesen a ket szem tavolsag kulonbsegevel lerenderelve, de ez automatikus). Ezt egy androidos telefonon a cardboxba behelyezve a VR Media Playerben nezegetve "valosan" korbenezve, ha van gyroscop a telefonban.