Kinetix

"Aki másnak felbontás...!"


  • Aldaryn
    #62408
    Hehe,... Köszi! :D Nagyon nincs kontra. Az interaktív része nagyon reszponzív, és jól működik, sokkal jobban, mint VRay RT, kifejezetten ösztönöz arra, hogy interaktívan dolgozz anyagokon. Az anyag modell frankó, a samplering kifejezetten kiegyensúlyozott. Persze, nem gyorsvonat, de úgy gondolom, hogy per pixel sampleringre már a chaos samplererének adaptálása előtt is gyorsabb volt, mint VRay.
    Contra akkor van, ha VFX-re is szeretnéd használni, de meggyőződésem, hogy archvizre, termékvizre jelenleg a legjobb/legkényelmesebb megoldás. VFX-re, vagy összetetebb feladatokra, ahol magát a renderelést, kompozitot bontogatni kell, nem a legjobb, de nem is ezt a piacot célozták meg. Sok projektet zavartunk már le coronával, mindig nagy megelégedéssel. Interioroknál kifejezetten remekel. Van egy nagyon eltalált port production rendszere a framebuffer nézőkébe építve, ami méginkább leegyszerűsíti a pipeline-t. Ez főleg azoknak lehet hasznos, akik nem nagy csapatban dolgoznak.

    @nenad: erre nagyon nem tudok mit mondani, napi szinten használjuk és szeretjük, teszi a dolgát és bevált, nem akarom senkire rábeszélni, akinek van egy kis érdekeltsége a renderelőkben, az úgyis fogja, és utánajár, neki mi a legszimpatikusabb. :) CPU-kon renderelünk, GPU-nk gyakorlatilag nincs, csak amit a viewportokhoz használunk. Ez lehet, hogy jó, lehet hogy rossz, de működik, és egyelőre tervezhető, tudunk vele kalkulálni, ha bejön egy projekt, meg tudom mondani, mi mennyibe fáj majd.