Entropia Universe
A Project Entropia átdolgozott változata.
A Project Entropia átdolgozott változata.
-
#429
Sajnos az a fő probléma, hogy akik csinálják ezt az egészet, azoknak is meg kell élniük. Másból nem tudnak megélni, csak a játékosokból, az általuk befizetett pénzből. Ez tökéletesen egyszerű képlet: a játékosok által befeccölt pénznek MINDENKOR többnek kell lennie, mint amit ők eselteg kinyerhetnének. Ha jól játszol és rengeteget, és még szerencséd is van, talán kijöhetsz nullára hosszú távon, vagy icipici pluszba. De azt a pici pluszt kénytelen vagy fejlődésre költeni, különben nem élvezet a játék - tehát bent hagyod. Természetesen a Mindarknak meg kell oldania, hogy ezt a pénzt KÉSŐBB se tudd majd soha kivenni - különben csődbe menne, mint egy piramisjáték. Hogy ezt sportszerűen (fegyverek romlása, drága lőszer, nagy hibaszázalékok craftingnál), vagy sportszerűtlenül ("szerverleállások") teszik-e, az itt a kérdés....
Ha valakinek tényleg iszonyat sok ideje van, az elhülyéskedhet ezzel, ha kb. ugyanannyi pénzt forgat bele mint egy normáls MMORPG-BE (havi 2-3 ezer HUF), még talán évezni is fogja. De több lesz a bosszúság, amikor ilyen "update"-ek miatt elbukik valamit, hiszen a havidíjas játékoknál az IRL pénzed nem bánhatja a dolgot, csak az időd amit belefektettél esetleg.
Ne felejtsétek el a régi Vegasi mondást - nagyon igaz: MINDIG a ház nyer :))
DB