Ha kíváncsi vagy ki, mivel játszik...
-
Wolwerine #607 Néhány tipp a gyors szintlépésre és pénzkeresésre(bár régen játszottam már vele).
Karaktergenerálásnál az általam fontosnak tartott dolgokat (pl. Long Blade, Block, Athletics, Alchemy) másodlagos (minor skill) képzettségként kezeltem. A kevésbé fontos, de később használni kívánt (pl. Destruction, Light Armor, stb.) tulajdonságokat az elsődlegesek közé (major skill) raktam. A lényeg hogy kezdetben mindegyik általam igazán gyakran használt skill alacsony legyen. Alacsonyabb szinten kevesebb használat elég a tapasztalati pontok szerzéséhez, ráadásul mivel kezdetben alacsonyan tartod őket, többet tudnak a 100-as értékig fejlődni... A Long Blade, Block (hosszú kard+pajzs,én ezeket használtam) illetve a Heavy/Medium/Light Armor skillek harc közben folyamatosan nőnek. Az idő legnagyobb részét futással töltöd, így az Athletics is folyamatosan nő.
Az Alchemy volt az egyik leginkább használt skillem. Megveszel egy csomó alapanyagot, majd nekiállsz a kotyvasztásnak (80-100 db gyógyfű, alapanyagonként). Ebből kezdetben jó ha összejön 15-20 gyógyital. De ennyinek az ára már fedezi a befektetést, a tapasztalati pontod pedig közben nő... Magas szinten már 70-80 gyógyital is összejön ennyi anyagból, ezeket el lehet adni. Több olyan hely is van, ahol az eladó 4000-5000 összegű, újratermelődő készpénz fölött rendelkezik (mindegy mit kotyvasztasz, az ára mindnek ugyanaz). Szóval összejön mondjuk 6 db skill a kard, a pajzs, és a páncél használata, netán futás közben (harc közben ilyesmi előfordul), a maradék 4 skillt gyógyital készítésével szedtem össze... Nagyon hamar össze lehet szedni 34-35 szintet...
Volt egy lötyim (26 Restore Health/19 Restore Agility/19 Lightning Field 48 sec-ig). Három nagyon olcsó alapanyag kellett hozzá (az egyik a sima búza).
Múlt...