Divine Divinity demo
-
#85
Itt teljesen ugyanaz a módszer, mint a Diablo II-ben, de TELJESEN! A fő különbség, hogy szerintem a futást jobban megoldották, és az Inventory összehasonlíthatatlanul nagyobb, egyedül a teherbírásunktól függ, mennyi cucc lehet nálunk. De az erő tápolásával meg varázstárgyakkal ez az érték is növelhető.
Itt már sokkal hangsúlyosabb a kereskedelem, és a karakter minden létező skillből tud tanulni, ami szerintem nagyon-nagyon szórakoztatóvá és sokoldalúvá teszi a karakterfejlesztést (de ez a D2-ben is nagyon élvezetes és változatos volt).
Néha lehet találni/vásárolni varázskönyveket, varázslatot abból is lehet szintlépésen kívül tanulni v. fejleszteni, sőt esetenként egy-egy quest megoldása is skillpontok szerzésével vagy egy skill növekedésével van honorálva.
Mindent összevetve rengeteg tápolási lehetőség és kellemes meglepetés van a játékban. Még arra is van képzettség, hogy hány követ tehetsz egy tárgyba. Pl. nekem van egy gyűrűm, aminek 5 ékkő-helye van, nagyon király.