• mir
    #129
    naja.
    megszegem ígéretem, mégis írok.
    hahoocsi:
    légysi szúrd be, amire reagálni kellene, mert állatira nincs nekem most kedvem itt lapozgatni hülye kérdések miatt.

    az sem biztos, hogy minden game, és hogy állandóan(értsd: az egész játék minden egyes másodpercében) használni fogjaa gépparkot.
    az is lehet, hogy a játéknak lesz 2 veerziója:
    1: alap
    2: szerver-támogatott multiplayer, hiőperszuper grafika(mert a szerverpark tehermenteíti a PS3mat)
    3: előfizetéses szolgáltatás lesz a szerverpark használata, anélkül is fut a játék, csak nem olyan jól.

    EE: egy R5000 procira sem nagyon verném a mellemet, mert az sem igazán számít naprakésznek.
    a két vektorprocesszor nagyon korrekt dolog, és ma is überalles cuccok.

    miért nem tesznek bele 386ost?
    tudod te milyen bonyolult feladat 2 különböző rendszerű processzort összekötni? akor szoktak ilyet csinálni, amikor az 1ik proci iányítja a másikat, és akkor is 2 különböző bináris kell, hogy legyen. és az 1ik proci cask irányítja a másikat.
    voltak már ilyen megoldások, mint pl. az amiga PPC, vagy a C128(amiben volt i8088 is, csak ez nem közismert) de ezek nem lettek sikeresek(mondjuk a C128 az vagy az 1iket, vagy a másikat használta, dea kettőt együtt nem) a PPCs amiga meg annyira de annyira drága volt, hogy elképzelni sem lehet. több pénzbe kerül kifejleszteni a 2 processzor együttel használatát, mint amennyi bevétel(nem nyereség) összesen volt azokból a gépekből. a ngyrészüket az a degenerált vettemeg, aki a babylon 5 animációit valami különös oknál kifolyólag amigákon akarta renderelni... aztán majdnem ócsakvas áron eladták mind a 2000 PPC amigát
    tehát ezek a 2processzoros megoldások nagyon nagyon kissé valószínű, hogy értelmesen megoldhatók.

    az 1000* teljesítmény valóban túlzás. de gondolom te is mndtad már valakinek, hogy megverlek bazz/megölöm ezt a jülyét, ha nem hozza vissza a cuccomat, és mégsem tetted... csak nyomatékosítottad a szavadat.

    mips procik.
    a SGI gépek nagyon processzorgyenge állatok voltak, amint bejöttek a SGI ultramodern mndenttudó high-end GFX kártyái, a processzorfejesztés egyre kisebb hangsúlyt kapott, mert nem volt rá szükség. ezzel nem azt mondom, hogy szarok lettek, de a hasonló órajelű SPARCokkal az R3000 korában még eléggé kemény verseny volt minden tekintetben, akkoriban SGI gépek mint szerverek is üzemeltek, de az R 10k, és az R 12K a maga 450 Mhz-ével már sehol sincs 1 450 Mhz-es US2höz képest, mert nem votl rá szükség. a procikat olyan irányban fejleszteték, hogy
    1 kéesek legyenek feladatkiosztásra egészen más rendszerű gépeknek(ma is gyakorlatilag erre használják a közepes SGI szervereket)
    2 hogy binárisan együtt tudjoin működni a 3Ds kártyával, aminek közvetlen memóriahozzáférése van a köztponti memóriához, gyakorlatilag mint 1 2. CPU műxik, csak PCI-X slotba van dugva, és a főproci még mindíg a MIPS cucc. ezek a kártyák nem viccelen, gyakorlatilag ma az összes SGI gépet vagy TVtársaságok veszik broadcast célból vagy 3D grafikával foglalkozó cégek
    (vagy az SGI Stephen Hawking 60.adik születésnapjára megajándékozza 1 origin 3000 szerverre 512 procival, ezzel megteremtve az első eladott origin 3000 illúzióját:D)
    na elfelejtettem, hol tartok, ezért abbahagyom.
    byez