bf422.jpg
GY.I.K. * Mielőtt kérdezel katt ide! * FAQ
Katt ide! --> cdkulcsgenerator_tuvok <-- Katt ide!


Katt ide! --> Battlefield 1942 GameSpy javítás <-- Katt ide!

BF1942 szerver, stabilabb, lagmentes, német.:
-=[ aX ]=-- (CD and Origin) Address: 94.23.196.155



DTG! --> Aktualis szerverek <-- DTG!

  • DOGMAN
    #284
    FREAK: Te itt összeszedtél kb 5-6 gámáról képeket, csak hogy bizonyítsd az OFP grafix milyen szar.
    Mióta nem a rip-et használom azóta low-res texturát nem láttam , ugyanis abban csak azok voltak:)
    Gondolom a Motocross Madness 2-ben is kidöntheted vagy elgázolhatod vagy felrobbanthatod bármelyik házat, fát, bokrot, útjelzőtáblát, kilométerkövet, kerítést, ugye??
    És mindezt akkor is végrehajtja a program, ha történetesen olyan messziről lősz (pl tank-al) a hegyoldalba, hogy nem is látod a fákat.
    Utána szépen odavezetsz ahova lőttél és láss csodát a fák (egyebek) ki vannak dőlve.
    Ne gyere egy arcade motorors játék engine-jével, mert a kettőnek semmi köze egymáshoz, gondolom a mm2-ben full statikusak a tereptárgyak.
    kb 1 óra alatt írnék neked olyan progit ami telerakja tereptárgyakkal a domborzatot.Ennek a dolognak,(mármint a statikus tárgyak kezelésének) csak a proci meg a videokártya a fizikai határa.
    Én a mai napig nem vagyok megelégedve az OFP grafikával de ettől függetlenül minden idők egyik legjobb játékának tartom.
    És nem is szeretném ha a mm2-vel venné fel a versenyt vagy egy most kiadandó Chrome gaméval, vagy a BF1942-vel.
    OFP-t lehet utánozni, de rengeteg újítás van benne mind játékmenetileg, mind technikailag.

    DOGMAN