általában az alapjátéknál jelentkeznek a kilépegetési gondok és nem
felpeccselve, mindenesetre nem cáfolom hogy nálad fordítva van, csak furcsa.
hány mb memóriád van? minimum 756 mb ajánlott a játékhoz, de inkább attól több
Interior Cell Buffer=10 ->128ra kell emelni, ha 512 memóriád van, 256ra, ha 1gbd
Exterior Cell Buffer=30 ->256ra 512 esetén, 512 1 gb esetén
DontThreadLoad=1 !!!!!!!!!!!!!!!!
bocs ez utóbbit elírtam, egyre kell állítani ha kilépegetési gondok vannak, ez
azt állítja be hogy legyen előtöltése a cellák közötti mozgásnak vagy sem,
vagyis ha közeledsz egy cella széléhez, ha egyesre van állítva akkor megkezdi a
másik cella adatainak feltötltését, így mikor átléped a "határt" nem fog
leállíni és tölteni, mert már a közeledés közben feltöltötte az adatokat.
viszont ez okozhat memóriakezelési gondokat. hagyd nullán, így is tökéletesen
használható a game
a linear és a quadratic a fény/árnyék kezelése a játékban, én nem igazán láttam
különbséget, mert minden max de nincs árnyékom hogy gyorsan fusson, de
állítólag sokkal szebb lesz tőle a fény/árnyék kezelése. a beállításaim a
quadraticot tartalmazzák
Ez egy gyüjtemény abból ami eddig elhallatszot itt a fórumos,hogy neked ne kelljen keresgélned.El ne felejts egy biztonsági mentést készíteni a még meg nem változtattot ini file.ról.