• steweee
    #24340
    általában az alapjátéknál jelentkeznek a kilépegetési gondok és nem felpeccselve, mindenesetre nem cáfolom hogy nálad fordítva van, csak furcsa. hány mb memóriád van? minimum 756 mb ajánlott a játékhoz, de inkább attól több

    Interior Cell Buffer=10 ->128ra kell emelni, ha 512 memóriád van, 256ra, ha 1gbd
    Exterior Cell Buffer=30 ->256ra 512 esetén, 512 1 gb esetén

    DontThreadLoad=1 !!!!!!!!!!!!!!!!

    bocs ez utóbbit elírtam, egyre kell állítani ha kilépegetési gondok vannak, ez azt állítja be hogy legyen előtöltése a cellák közötti mozgásnak vagy sem, vagyis ha közeledsz egy cella széléhez, ha egyesre van állítva akkor megkezdi a másik cella adatainak feltötltését, így mikor átléped a "határt" nem fog leállíni és tölteni, mert már a közeledés közben feltöltötte az adatokat. viszont ez okozhat memóriakezelési gondokat. hagyd nullán, így is tökéletesen használható a game

    a linear és a quadratic a fény/árnyék kezelése a játékban, én nem igazán láttam különbséget, mert minden max de nincs árnyékom hogy gyorsan fusson, de állítólag sokkal szebb lesz tőle a fény/árnyék kezelése. a beállításaim a quadraticot tartalmazzák