Ugyanis volt egy olyan Elder Scrolls amiben volt multi. A Battlespire. Ez ugyanakkor nem a fő szálhoz tartozó játék volt, hasonlóképpen mint a Redguard. Viszont ugyanolyan FPS RPG volt mint az Arena, a Daggerfall, vagy a Morrowind. Annyiban viszont inkább egy FPS shooter fantasyra hajazott, hogy alvással nem lehetett benne alapből alvással életerőt vagy manát regenerálni, hanem voltak mindenhol különféle elsősegély csomagok, mint pl a Doomban. Kivéve persze, ha a karakter generálásnál nem választotta ki az ember a regeneration képességet. az viszont nem csak alvás közben működött.
A sztori nagyjából a következő: az Empire battlemage-képző akadémiáját (ez a Battlespire, egy igazán impozáns épület) elárasztották a daedrák. Csak a játékos (aki egy "gólya" vagy "kopasz" az alma máterben) és az első évfolyamosok egyik instruktora maradt életben (illetve még néhányan). Ki kell nyomozni (a hét szinten végigharcolva magunkat), hogy mi is történt, ugyanis az épületbe ki és bevezető térkapukat lezárták, ki és bejutni lehetetlen.
Nagyon hangulatos kis játék, sokkal jobb grafikával mint a Daggerfall, asszem akkor már voltak grafikus gyorsító kártyák. Remélem a hangulatából sikerül vmit átvinni az Oblivionba, ami adja magát, hiszen a daedra invázió nyomán a Battlespire is egyfajta kis Oblivionná változik. Ugyanakkor nem olyan nagy a szabadsága mint a fő szál Elder Scrolls játékoknak, lévén hogy egy zárt térben játszódik. Gyakorlatilag három-négy este alatt le lehet zavarni. Viszont mivel néhány daedrával beszélgetni is lehet, sokat meg lehet tudni a természetükről.
Ebben a játékban volt tehát multi opció, csak sajna akkor még netem nem volt. Pedig biztos jó kis deathmatcheket lehetett volna játszani!