• Gabo
    #75
    Voltan:
    Nem magyarázkodásnak szántam a dolgot, inkább példának. Tény, hogy a M.A.G.U.S. szabályrendszere sok kívánni valót hagy maga után, de egy kis odafigyeléssel mindenből ki lehet hozni a legjobbat. A lentiekhez nincs szükség arra, hogy a szabályokhoz hozzá kelljen piszkálni, inkább mesélés- és játéktechnikai fogások.

    Amit az ADnD karaktereiről mondtam, továbbra is fenntartom. Persze a tulajdonságaik eltérhetnek egymástól, de ettől egy harcos még harcos marad. Ami igazán egyedivé tehet egy karaktert, az az amihez ért. Magyarul a képzettségei. Az ADnD-ben ez pedig meglehetősen be van korlátozva.
    Persze ettől még remekül el lehet vele szórakozni.

    Ha érdekel a KULT, nézz el az rpg.hu fórumán a KULT topikjába. (Kis keresgéléssel meg lehet találni.) Azon belül meg fogod találni a linket, ahonnan a játék szabálykönyvének a házilag készült fordítását le lehet tölteni. Ahhoz képest, hogy nem hivatalos fordítás, egész használhatóra sikeredett.
    Én még egyenlőre csak a szabályokat tanulmányozom, de már van néhány alap ötlet, amiből talán hamarosan kaland is készül. Azt kell mondjam, nem irigylem a játékosaimat, lesz szenvedés rendesen...
    A legjobb az egészben, hogy teljes szabadságot ad a játék. Bármilyen irányzat felé el lehet menni benne. Ha kell, lehet lélektani horror, ha kell jöhetnek a zombik és a démonok, meg persze a pszichopata darabolós emberkék. Szóval ígéretes a dolog.