Thuby#1575
ez első részével egyet kell értenem. de a km dolga dolog, nem igazán okés. sztem pont a játékosoknak kellene odafigyelni, hogy hogyan is reagáljanak egy ilyen szituban. nekik kéne tudni, hogy eddig mikkel találkoztak, hogy is kéne hozzáálniuk, és úgy játszani ki. miért kell ahoz félelemaura, hogy féljenek. egyszerűen abban a szituban úgy viselkedni az adott karakter, hiszen a játékosnál még a km sem ismerheti jobban a karakter személyiségét, és képességeit, merthogy ő találka ki, és nem a km.
a világ meg szerintem minden csapatnál más és más. nálunk is megvannak az okai, hogy miért is jöhetett egyikőnk ezzel a fejfadásszal, és miért nem olyan táp, amilyennek lennie kéne. ugyanúgy ahogy megvannak az olyan dolgok, hogy hogy is néz ki a jelenlegi politikai viszony északon, vagy kahréban milyne technológiák vannak már.
megjegyezném hogy mi most jelenleg 3800 környékén játszunk, és az eddigi világba beleépítettük az elmúlt 14 év (én esetemben legalábbis) játékainak történetét. nálunk észak minden nagyvárosában van már térkapu, épült közben egy erionból kahréba vezető nagy keleti út is. kránban eléggé eldurvult a viszály a 13ak között. 11en szövetkezve schakallort mintegy börtönbe bezárták a toronyba, rayvanhur valahol bújkál előlük. közben a birodalmi fejvadász iskola kettészakadt, egy újabb megreformált ág vált ki belőlük.
de inkább nem részletezem mert igazából csak erről a dologról lehetne egy könyvet írni. és ez csak az elmult 3 év játékjai során történt. bár azt is hozzá kell tennem, hogy időnként elég epic karikat nevelünk ki, és azokkal elég keményen bele-bele folyunk az ilyen nagyvolumenű dolgokba, ami más játékosoknak nem mindig tetszik, de sztem nem ez a lényeg, hanem, hogy mindeki jól érezze magát, és olyanokat játszanak, amik tetszenek nekik. no ezzel szerintem most elég keméyn vitát nyitok, de hát.... szeretek eszmét cserélni