• Nuki
    #1144
    MAGUSban a következőképpen vannak ilyenek (isteni beavatkozás, sors kegyeltje, egyebek címén képesség felvehető, és alkalmazható játék során):

    Képességből választott:
    - dobást tudsz módosítani a kívánt irányba (naponta egyszer), legfeljebb 1-et egy alkalommal, szinthez van kötve hányszor... "Szerencsefi"
    - újradobathatsz játékalkalmanként 2 dobást (könyv szerint kb. 4 (valódi) órának vegyük ezt a játékalkalmat, ha sokáig tart :P ) "Kiválasztott"

    Kasztból adódóan: -csak papoknál!!- ezek is egy fajta képességek
    - egy csapás ami 0 Életpontra, vagy az alá ütne, célt téveszt, vagy nem talál. "Égi Patrónus"
    - 0 Életponton lévő halálban lévő karakter gyógyul k4 Ép, urának kegyelméből. "Feltámadás"
    ( e kettő képesség 23 vallás közül 7 vallás papja veheti föl, speciális körülmények között, az a lényeg ha szeretné hogy valamelyik képesség meglegyen neki akkor meglehetősen kevesebb sikeres 'varázslást' tudhat majd magának később az illető, úgyhogy nem osztogatják olyan ámmal ezeket)
    (egy pap egyszerre csak 1 istent szolgálhat... és ezért mivel mind a két képességet más vallás miatt lehet megkapnia papoknak, ezért egyszerre csak az egyiket tudják fölvenni).

    A papoknak van még egyéb isteni beavatkozással járó 'varázslatuk' (elvégre ezért papok :)

    "A hit hatalma" egy csatában, a pap eljut a kiszemelt céljához (ez általában a legerősebb ember az ellenfelek közül.... ez azért van így, mert azon vallás papjai, akik ezt a fohászt használják, a harcot keresik, az erős ellenfeleket, ezért.) , a harcban a többiek (lények, emberek) félreálnak, hagyják hogy a pap eljusson akihez akar. Ezután párbaj kezdődik, és ha KM által dobott kockával szerencséje van az embernek, apróságok is segítik a harcát ( lábatlankodó apró állatok, egy kiálló gyökér, stb...:).

    egy picit bonyolultnak hangozhatnak, de annyira nem azok csak nem tudok fogalmazni :P