• R4VII
    #1122
    A D20 ban a nekromanta használhatatlan: ott a jéték kezdetén a mágiának pontrendszere van:minden mágiaformára 2 pontot kapsz, ami azt jelenti gogy max 2-es erőséggel sütheted el, ami k**** kevés pl a term.anyagok, megilyeneknél ezeket ugy is fejleszteni kell. Egy szinten 4 ilyen pontot kapsz amit eloszthatsz, ha mindig a nekromantára rakod akkor is vagy 7-es szintűnek kell lenned hogy megidézz valami normális mozgó lényt. Addig meg semmit nem ér a karakter.
    A szerencsétlenséges karakterről pedig leírok egy példát:
    A kalandozók egy szobában vannak, és titkos ajtót akarnak keresni. Be is jelenti az egyik játékos hogy átvizsgálja a falakat, megtapogatja, meghalgatja, megbökdösi őket. Ilyenkor a KM megnézi a játékos titkosajtó keresés értékét,(tegyük fel hogy a titk.ajt.ker értéke 6) dobok egy 4 est 6+4=10. A legkisebb titkosajtó keresési célszám 20. Ezzel az én szerencsétlenségem miatt nem találta meg. Ha viszont a játékos dobna erre, lehet hogy eleget dobna a célszám eléréséhez, pl.: dob 15-öt 6+15=21, ezzel megtalálta az ajtót. De itt a bökkenő általában az ilyen célszámokat a játékosok is tudják, és az milyen már hogy tudja a játékos hogy biztosan nincs titkos ajtó vagy csapda mert nem talált. Padig attol hogy nem talált lehet hogy van. Erre vezettünk be néhány szabájt, meg az ijenekre. DE számtalan példát sorolhatnék.