#597
Lenne egy par kifogasom/unk a jatekkal szemben (annak ellenere, hogy majdnem eleri az EQ szintet).
1. Nincs az EQ-val ellentetben connection state jelzo. Igy Amorce ment tovabb a szornyek fele es
... meglepodve lattam, hogy miutan kilepett (kidobta a szerver), vidaman elcastolt 1-2 spellt
majd meghalt.
2. Aki jatszott RS-l, vagy ismeri az EQ-t, az tudja, hogy a non-combat skillek sokkal jobban
vannak kitalalva, itt mondhatni a 0-val egyenloek. Sot, az RS ezen a teren jobb, mint az EQ.
3. Az ilyen jatekok tobbnyire hentelesre vannak kitalalva (csapatban vagy egyedul mindegy) es
a non-combat skillek "hianyaban" nincs is mas kikapcsolodasi mod. Hmmm, a /dance-t nem tekintem
annak. ;-) A questek irto primitivek (legalabbis amiket eddig lattam) - vidd el, hozd el, old meg.
Van azert bonyolultabb is, old meg, majd vidd el es cserebe hozd el. :-)
4. A spellek elkepesztoen egysikuak. Van 5 szferam, es mindegyikben 2 spell. Na jo, az egyikben
5. Es ezeknek az egyre durvabb valtozatat kapom meg. (Ugyanazzal az ikonnal jelezve). Gondolom
a grafikusok dupla fizetest kertek volna, ha olyan jelolessel kellett volna ellatni ezeket, mint
a BG-ben mondjuk a Monster Summoning spelleket.
6. Egyes velemenyekkel ellentetben szerintem a penz mennyiseget jol eltalaltak, senki se fog 2
honap utan a legdragabb cuccokban szaladgalni, de miert ad ugyanannyi penzt egy talalt baltaert
a mereg arus, mint a nyilvesszo, vagy szekerce arus???
Tudom, ezt inkabb a fejlesztoknek kellett volna kuldeni, de mostanaban (?) lusta vagyok es hatha
olvasott valaki ezekre valaszt a hivatalso oldalon. :-)