• Hangianix
    #597
    Lenne egy par kifogasom/unk a jatekkal szemben (annak ellenere, hogy majdnem eleri az EQ szintet).
    1. Nincs az EQ-val ellentetben connection state jelzo. Igy Amorce ment tovabb a szornyek fele es
    ... meglepodve lattam, hogy miutan kilepett (kidobta a szerver), vidaman elcastolt 1-2 spellt
    majd meghalt.
    2. Aki jatszott RS-l, vagy ismeri az EQ-t, az tudja, hogy a non-combat skillek sokkal jobban
    vannak kitalalva, itt mondhatni a 0-val egyenloek. Sot, az RS ezen a teren jobb, mint az EQ.
    3. Az ilyen jatekok tobbnyire hentelesre vannak kitalalva (csapatban vagy egyedul mindegy) es
    a non-combat skillek "hianyaban" nincs is mas kikapcsolodasi mod. Hmmm, a /dance-t nem tekintem
    annak. ;-) A questek irto primitivek (legalabbis amiket eddig lattam) - vidd el, hozd el, old meg.
    Van azert bonyolultabb is, old meg, majd vidd el es cserebe hozd el. :-)
    4. A spellek elkepesztoen egysikuak. Van 5 szferam, es mindegyikben 2 spell. Na jo, az egyikben
    5. Es ezeknek az egyre durvabb valtozatat kapom meg. (Ugyanazzal az ikonnal jelezve). Gondolom
    a grafikusok dupla fizetest kertek volna, ha olyan jelolessel kellett volna ellatni ezeket, mint
    a BG-ben mondjuk a Monster Summoning spelleket.
    6. Egyes velemenyekkel ellentetben szerintem a penz mennyiseget jol eltalaltak, senki se fog 2
    honap utan a legdragabb cuccokban szaladgalni, de miert ad ugyanannyi penzt egy talalt baltaert
    a mereg arus, mint a nyilvesszo, vagy szekerce arus???

    Tudom, ezt inkabb a fejlesztoknek kellett volna kuldeni, de mostanaban (?) lusta vagyok es hatha
    olvasott valaki ezekre valaszt a hivatalso oldalon. :-)