-
#42588
mea culpa, millio meg egy dolgom és elfelejtettem felvázolni milyen daoc 2 combat rendszert tudnék elképzelni, ha megcsinálják egyszer :D
szóval szerintem kivenném az endu-mana barokat, és mindenkinek a hp helyett csak egy attack power bar lenne, ami kb stabil méretű, és minden melee ability meg spell ebből fogyaszt. Ugyanakkor ez combatba is gyorsan regenerálódik, de így nem lehetne kb 15 spellt chainbe kilőni, általánosságba nézve. Ettől taktikusabb lehetne a harc, jobban kell figyelni a healre is, interruptra, helyezkedésre. Persze lehet assist fireba fejenként 4 dd-t kilőni valakire és akkor a semmi se menti meg. Ugyanakkor ez teszi azt szerintem, hogy nem nagyon lenne downtime se pve-be , se pvpbe ha nem nagyon muszáj, mert combaton kivül gyorsan regenerálódna a hp is.
Persze lehet betennék egy global cooldownt, ami annyira nem biztos hogy jó ötlet, mert így csomo spell ami insta, használhatatlan majdnem, mivel többet érnek a primary abiltiykre elvesztegetni GCD-t, így ezen még filoznék, hogy meghagyjam, de elsőre benne lenne. Nyilván spellek cast time-al mennek, bár vannak insták is, de ezeket csak külön interrupt abilitykel lehetne szakítani, ha ütnek akkor mondjuk minél többen ütnek annál lasabban megy el, kb 3-4től felfelé már nem lehetne elsütni őket, nehogy már lelőjek valakit aki épp szeleteli a májam :D
Esetleg a melee stylok egy része is "castolós" jellegű lenni, mármint odamész emberkéhez elnyomnád a stylet, és akkor egy rövid cast bar alatt készülne fel az ütéshez, csak nem biztos hogy jó ötlet mert ha kimegy rangeből akkor persze kezdheted előről, mondjuk ezért lehetne snarelni illetőt, hogy ne fusson el. Egy másik része meg ugyanúgy insta lenne. Ez nem annyira jó ötlet talán, lehet sokat gondolkodnék, hogy változtassam daoc félére. Ennek ellenére jól működne szerintem.
Maga a pvp csaták mentét nagyjából meghagynám daoc félére, csak kivenném a long range aoe cc effekteket, mert nehogymár ugyanaz legyen hogy aemezz, aestun aedd bumm haltál. Hanem inkább olyan jellegűek lennének, hogy szétszóródás, melee előre, be interrupt, casterek meg szokásos táv interrupt, heal, assist dmg, cc. kb. így jó lenne, és nagyon faszául működne, még akár pugban is ha nem totálisan balfaszok lennének benne :) Persze egy jól müködő grp itt is képes lenne megölni nagyobb számú ellenfelet.
Nyilván RA rendszert meghagynám mert jól működött, léped az rr szinteket, kapsz pontokat és vehetsz passziv-aktiv abilityket, de nem lennének annyira rohadt imbák mint daocba pl moc stb.
Na kb ennyi most így reggel , hogy milyen daoc 2-t tudnék elképzelni :)