Geforce4
  • mainruler
    #23
    Olcsó kártya vagy sem az MX, a GTS-be se implementáltak se jobb Z-Buffer-t, sem pedig normális auto mipmap funkciót csak az órajeleken bütyköltek egy csomót, meg minimális driver változtatásokat eszközöltek, ennyi. Én most nem a gyorsaságról beszéltem, hanem a képminőségről - márpedig az mindkettőnél nevetséges!

    Nem, nem Randomot. ViperII-őt (még mindig), ami lazán lenyomja az MX-et, ha egyenlő feltételek mellet tesztelik őket (vagyis T&L nélkül futtatom a tesztet az MX-nél, lévén a Savage2000-ben D3D alatt nem müxik a T&L), ami nem feltétlenül azt jelenti, hogy a Savage olyan jó volna, hanem inkább azt, hogy az MX egy nagy rakás szar (csak a T&L bekapcsolásával tudja némileg lekörözni a T&L-t nem használó Savage-t...)!! A Savage egy generációval idősebb (sima GeForce256-ossal egyidős), mégis lenyomja az MX-et, de ráadásul 1000000x szebb képet produkál és ez nálam jóval fontosabb szempont, mint az, hogy milyen gyors. A V3 meg szót se érdemel - szánalmas...