Geforce4
  • mainruler
    #177
    Nos, mivel az S3 mint olyan már nem létezik, így valóban elhanyagolja kissé a driver frissítéseket... :DD
    Egyébként ez az egyetlen hibája az S3-nak, amit ténylegesen felróhatsz neki. Nem azért ment tönkre, mert a 3Dfx-hez hasonlóan elavult technikát próbált ráerőszakolni a jónépre, épp ellenkezőleg! Mindig is óriási potenciál volt a kártyáiban, csak éppen a mocsk... rüh... köcsö... driver részleg minden egyes alkalommal nullára degradálta az összes technikai fölényt, minden benne lévő potenciált.
    Az Savage3D volt az első 0.25 mikronos technikával készült kártya, a Savage2000 volt az első 0.18 mikronnal készülő kártya...szóval soha sem a hardverrel volt a probléma, hanem a szoftver résszel. Ezek után próbáld megérteni a felháborodásomat, hogy egy Savage2000, szemétrevaló driverei ellenére is jobb képet produkál, mint egy köv. generációs MX400...engem csak ez dühít. (igaz, pont én írtam, hogy a mipmapping nem driverfüggő, a T&L viszont az, de ez egy nagyon hosszú történet, és tényleg nem úgy korrekt, ahogy leírtad, de mindenképp defektes bizonyos formában)

    A Vsync bekapcsolása meg nem tudom, miért nem segített, nekem is volt Savage3D-m, és ott működött.