Unreal Tournament 2003 - www.ut2003.hu
-
TEST3R #7632 HELP! HELP! HELP!
Nagy gondban vagyok, nem tudom találkozott-é valaki ilyesmivel:
Állandóan fagy az UT2003-am. Soha nem volt ilyen problémám, persze volt egy Win reinstall, és azóta mindent kipróbáltam! Pálya betöltés után 10-ből 9-szer újraindul a gépem! A maradék 1-nél hibaüzenet van:
UT2003 Build UT2003_Build_[2003-04-07_17.42]
OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1099 MHz with 255MB RAM
Video: NVIDIA GeForce4 Ti 4200 (4072)
General protection fault!
History: FD3DRenderInterface::CacheTexture <- FD3DRenderInterface::HandleCombinedMaterial <- FD3DRenderInterface::SetSimpleMaterial <- FD3DRenderInterface::SetMaterial <- FStaticMeshBatchList::Render <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FPlayerSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
1. Video-drivert többet is kipróbáltam
2. Sound-driver csere megtörtént
3. DirectX9-et feltettem, hátha sérült a 8.1-em
4. VIA Hyperion drivereket leszedtem, tettem rá régebbit.
5. Visszavettem a CPU FSB-ből mert (csak 100Mhz-el) túl volt hajtva.
Egyet tudok elképzelni, az audigy kártyámat, amit most tettem bele. SB128-al soha semmi gond nem volt. Van valakinek 5lete?