[SPOILER használata kötelező]!
CAM verziós filmrol ne irj. Ne pontozz. Ne véleményezz!
Posztereket ne linkelj olyan filmről amit megnéztél. Új film, bemutató/poszter az rendben van.
Film címeket erdeti nyelven is / vagy angolul írjátok ki (zárójelben magyarul is akár)
IMDB linkért extra piros pont jár.
-
[2017] - (imdb) - "Guardians of the Galaxy Vol. 2" / (A galaxis őrzői vol. 2.) - 6/10
(2017.08.08-09) (136 perc, amerikai) - Action, Adventure, Sci-Fi
Kezdem a pozitívummal:
* mivel alapvetően sosem voltam képregény-faló, ezért naív és viszonylag kezdő vagyok a témában. Továbbá a pénzéhes filmgyártóknak köszönhetően egyre több és több, furábbnál furább képregényszereplővel ismerkedhetek meg a filmekből úgy, hogy a nagymenők árnyékában azért pár --- számomra --- érdekesnek tűnő "arc" is megjelenik. Ilyen arc volt/lett: Mantis, aki ebben a filmben egyfajta cukifaktornak tűnt a szememben.
* második pozitívum: Drax --- a második részben végre több levegőt kapott (még ha játékidőt nem is).
* örültem Elizabeth Debicki szerepeltetésének. Gyönyörű, erotikus, még arany testben is.
Folytatom a minimum szemöldökrángatókkal:
* Peter Quill és Gamora nélkül is tökéletesen működhetett volna a film... durva, hogy mennyire lufi karakterek lettek (voltak eddig is?).
* Ego... --- WTF?!
SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!az unatkozó megalomániás (fél)isten és a ketten majd világhatalomra törünk, mert te vagy a fiam, ja és mellékesen megmondom, hogy tumort tettem az anyád agyába, hogy ne álljon az utamba-fasság mellett csak az utolsó másodpercekben veszi észre, hogy bomba van a szíve mellett!!! Mijafaaaasz ez az isten?
* Kezd elgurulni a gyógyszer a filmgyártóknál a rengeteg behozott / crossfade / drága uncredited szereplővel és a túl sok képi / CGI effektussal.
* Unalmas már a vén fütyi beerőltetése a filmekbe (segítek: Stan Lee)