Kinek milyen tapasztalata van az Axelero ADSL szolgáltatásáról?
-
Jim79 #1576 Még mielőtt itt vérre menne a dolog:
1. Majd 4 évig voltam a T-Online-os. Mint írtam, teljes mértékben meg voltam vele elégedve, mint szolgáltatással, mint hibaelhárítás szintjén.
Nem akarom fényezni, de volt, h karácsonykor jöttek ki, mert gáz volt, mindezt bejelentés után 1 nappal.
2. Nekem ne mondjátok, h ne üvöltözzön az ember a telefonos diszpécserrel, mert pillanatnyilag neki kellene igazodni hozzám. Egyébként pár hozzászólással lejjebb említettem, h a legutóbbi lány kedves volt és oly szinten segítőkész, h masnival átkötve közölte velem a "jóhíreket"
3. Azért, mert ti benne vagytok nyakig, nem kellene elhinnetek, h hű de faja rendszer a tietek. Kérdem én, hogy lehet az, h mo. piacvezető telekommunikációs cége nem képes 50m-rel arrébb kötni egy vonalat?? Hogy lehet az, h mo. piacvezető telekommunikációs cége számlázni kezdi a fizikailag be sem kötött vonalat??
És hogy lehet az, hogy ha felmondok egy szolgáltatást, akkor 2 hónap elteltével még mindig nem képesek lezárni azt??
Szerintem, mint felhasználónak, jogom van tudni, h miért fizetek. És ha jönnek egy olyan válasszal, h jaj, bocsi, elnéztük, akkor az számomra igencsak idegesítő. És ez engem minősít??
Jöhettek itt nekem technikai hablatyokkal, lövöldözhettek poénokkal egymás mellett lenézve az idetévőket.
Attól még speciel az én szememben nem lesz jobb a rendszeretek, ha olyan jó lenne, még mindig a család tagja lennék.
És jelentem vígan szopok a másik szolgáltatónál, mert neki sikerült 2 nap alatt az, ami nektek 5 hónapig nem. Minősítsem még??
Inkább lőjjetek még pár humorpatront elfele...!