Mindent a szerepjátékról - nem hirdetőoldal :)
  • ThornThomas
    #341
    16. Lélek Láng

    MP: 50 ( 10n )
    E: 50 ( 5n )
    Sebzés: halál
    Idötartam: 1 szegmens
    Varázslás idelye: 3 kör
    hatóterület: 40 láb
    _ - Lélek Kristály > Kvarc , hegyi kristály 10 ezüst - 10 arany
    _ - Idötartam 6 körös elökészítés
    _ - Varázslás idelye: 6 körös elökészítés
    " Soul Fire " ( WoW Warlock Spell )


    Lélek Láng ... Eme hangzatos nevű magas ős elemi mágia Ó Godon Birodalom TűzMestereinek hagyatéka ,
    a varázslathozz elöször is kell keríteni megfelelő mennyíségű és minőségű kvarc , hegyi kristályt vagy valami más
    mágikus energiák tárolására alkamas követ ( 10 ezüst - 10 arany között mozognak ) ez lessz a lélek kristály ,
    amelybe a TűzMester belerakja a Lélek Lángot , fel kell áldoznia 1 Akaraterő és egy Asztrál képességpontját ,
    tartalmazza Élet priunncimának egy Asztrális porhüvelyét többet is bele áldozhat , azonban ekkor már erősebb ,
    mínőségibb Drágakövet kell gyűjtenie , azonban maximum 12 Akaraterő és 12 Asztrál pontott tudnak a legerősebb
    kövek is befogadni és a Mester szervezete , lelke is ennyít bír elviselni , csak 8 órás zavartalan alvással
    térnek vissza ezen értékek a normálisra.

    Kvar és hegyi kristály 1-1 pont tárolására alkalmas ; Áspis és a Zafir 2-2 pont ; Jáde és Smaragd 3-3 pont ;

    Opál és Tigrisszem 4-4 pont ; Ametiszt és Nefrit 5-5 pont ; Gránát és Rubin 6-6 pont ;

    Azurit és Borostyán 7-7 pont ; Jáspis és Korall 8-8 pont ; Holdkő és Hematit 9-9 pont ;

    Obszidián és Onix 10-10 pont ; Tropáz és Türkiz 11-11 pont ; míg az Oxin az egyetlen amí 12-12 pont tárolására alkalmas.

    A Lélel Láng tehát az áldozat lelkét emészti fel lobogó láng formájában.



    17. Hamvasztás

    MP: 36 ( 10n )
    E: 20 ( 6n )
    Sebzés: halál
    Idötartam: 1 szegmens
    Varázslás idelye: 6 kör
    hatóterület: 100 láb


    A Hamvasztás egy igen erős pusztító hatású varázslat ,
    a hatóterületen belül bárkit képess azonnal hamúvá perzselni ,
    az okozott tűz energiái azonnal a végső stádiumba lépnek
    olvadást okoznak , így a hamvasztás az egyik legnagyobb sebzésű
    TűzMesteri mágiává lép elő.


    18. Végzet Láng

    MP: 30 , 30 Pszy
    E: 20
    Sebzés: halál
    Idötartam:1 szegmens
    Varázslás idelye: 6 kör
    hatóterület: 40 áb


    A Végzet Láng a Tűz Szimpatikus Elemén keresztűl a Tűz Síkjáról kapcsol egy ottani
    Láng Paraelemének megfelelő Élet priunncim porhüvelyet ,
    amelyet a TűzMester a varázslatba zárbe , erre elkölthet 30 Pszy pontját ,
    a varázslás lejártával azonnal megelevenedik a TűzSíkjáról a Végzet Láng
    és bekebelezi , elemészti ellenfeleit a hatóterületen belül.


    19. Láva fonál

    MP: 45 ( 15n )
    E: 30 ( 5n )
    Sebzés: egyedi ( n )
    Idötartam: 15 kör ( 5n )
    Varázslás idelye: 3 kör
    hatóterület: 40 láb sugarú kör ill. 9 láb
    STP rombolás: 50 STP Sp ( 10 STP Spn )

    20. Magma fonál

    MP: 55 ( 20n )
    E: 40 ( 10n )
    Sebzés: egyedi ( n )
    Idötartam: 20 kör ( 10n )
    Varázslás idelye: 6 kör
    hatóterület: 60 láb sugarú kör ill 125 láb
    STP rombolás: 75 STP Sp ( 15n )

    21. Vulkán fonál

    MP: 75 ( 30n )
    E: 50 ( 10n )
    Sebzés: egyedi ( n )
    Idötartam: 30 kör ( 10n )
    Varázslás idelye: 8 kör
    hatóterület: 80 láb sugarú kör ill 300 láb
    STP rombolás: 100 STP Sp ( 25n )


    Láva fonál , Magma fonál , Vulkán fonál ( Morrowind_ből kidolgozott mágia forma )

    _ - Közös Képességeik: A TűzMester tízujjának hegyeiből izzó vörösszínű szálak kezdenek kifutni , ill. sugarasan elöre törhetnek
    egyenes vonalban mintha nyíl lenne folytogatásra , összeroppantásra , kötésre és persze rombolásra , pusztításra alkalmazzák ,
    hatóterülete egészen a tűzMester tenyeréig koncentrálódhat a mága , ekkor lehet a leglátványosabb pusztítást végezni.
    Mágiát átteheti koncentrumát mondjuk a válára , szintén látványos hogy innen meredeznek elő csápszerüen a fonalak.
    A varázslat megidézésével a TűzMester tízujjából azaz 10 láva fonál materiaziálódik melynek szélességét , vastagságát , hosszát
    szabadonalakíthatja .
    Páncélok SFÉ-je nem érvényesül. Ezzel tudja ávolról falakat , épületeket lerombólni ,
    és ezért látványos az amikor a tenyerébe koncentrálódik az energia és egy érintésével leomlaszt , hamúvá , porrá éget mindent.
    Föld alatt a közetekböl is elő bukanhatnak így okozva meglepetést.
    _ - Mind a Láva fonál , mind a Magma fonál képess testeken , tárgyakonátfolyni , ez azt jelenti hogy a hatóterületen belül a
    mágia áldozatainak száma bármennyí lehet, nagyjából úgy mint a Sárkány Csapás varázslatnál , tulajdonképpen a varázslat arra
    hasonlít a legjobban , a mágiát koncentrálni az ujjakba , tenyérb , vállakra , szájba , szemekbe és a homlokra valamint
    a mellkalehet koncentrálni ezeket a testfelületeket lehet kijelölni a mágia létrehozásának epicentrumául.
    Ezek között az elhelyezés egy kör alat váltotatható meg.
    _ - Továbbá az összes formulánál jellemző tulajdonság , hogy mivel szálaik a hatóterleten belül tulajdonképpen végtelenek ,
    ezért bármennyí ellenfelet bekebelezhetnek a fonalak , azonban egy körben egy fonál csak egyszer képess össze roppantásra ,
    amí így 10-et jelent mivel 10 ujjából formálodnak a fonalak.
    A fonalak írányítására nem kell kézmozdulatokat és folyamatos koncentrácíóval figyelnie , azok a tudat alati gondolatok
    útján müködnek.
    védekezni ellenük legjobban egy másik TűzMester , általában renegát , a láva fonál ellen még müködnek a hagyomásnyos módszerek
    Tűztagadás , Márdír Pajzsa , Tűzköppeny , Sárkánybör , stb.
    a Magma fonállal szemben azonban ezek kombinácíójára , összeségére van szükség ahoz hogy a mágia ellen védekezni lehessen .
    Csed varázslattal csak a varázslás idelye lat van lehetőség ám + 25 E erösséggel kell hatnia ellene ,
    Dezigrendácíó és Szétoszlatást szintén így lehet alkalmazni.
    A Vulkán fonál ellen az Éteri Láng Oltalom és az Olvasztó burok nyújthat ideiglenes oltalmat , szintén a fonalak energiáit
    E-kell megütnie , az Entropikus Magma Gömb és a Lélek Láng módósított változata tudja csak kiiktatni és beszüntetni
    hatásait a Gömböt fel kell áldozni , míg a Lélek Láng nál lángfestést kell alkalmazni Ős Tűzzé azaz Fehér Lángúvá kell
    alakítani.

    _ - Egyedi Képességeik: I., Láva fonál ; 40 láb sugarú körön belül mozgathatók , egyenesvonalban 90 lábig terjeszthetö ki.
    létrehozzhat 40 lábon belül egy arasz , egy hüvelyk vagy akár 3 láb átmérölyü fonalakat.
    Páncélokat Fémmizzitás szerüen olvasztja módósított értékekkel : 1 kör 8k8 Sp , 2 kör 9k8 , 3 kör 10k8 , 4 kör 11k8 ,
    5 kör 12k8 , 6 kör 13k8 ( k8n ), mágikus vértek ellen is hat és runapáncélokon is ekkor a sebzés 6k6 módósítoról indúl ( k6n )
    folytásnál , szorításnál és kötésnél a sebzés 12k12 röl indúl ( k12n ) , összeroppantásnál is ez a sebzés ha sikeres az Erő proba
    ( - 3 mal ! ) , ha nem akkor azonali halál.
    pusztító , romboló erejét onnan nyeri , hogy körönként lebont 50 STP a tárgyakból , így a fedezékek nem nyújtanak ellene védelmet ,
    mivel azon átfurja magát , ha 90 lábig terjeszti ki akkor nem tudja formázni csak irányítani , ekkor egy hosszú egyenes fektetettoszlop
    Láva fonál amelynek átméröje 6 láb , ezzel tudja ávolról falakat , épületeket lerombólni ,
    és ezért látványos az amikor a tenyerébe koncentrálódik az energia és egy érintésével leomlaszt , hamúvá , porrá éget mindent.
    Ha ellenfeleire tekeri a Láva fonalat akkor TűzHullám szerüen sebzi azokat 8k8 sebzésröl indulva ( k8n ).

    II., Magma fonál ; A láva fonál módósítótt változata , képességeiben és hatásaiban a Láva fonál tulajdonságainál leírtak vannak érvényben
    a módósítás a sebzést , hatóterületet valamint a rombolást tette hatékonyabbá , hatóterülete 60 láb sugarú körre terjedki , ill.
    hatótávolsága 125 láb. A legkisebb megalkotható fonál egy ujjnyí vastagságú míg a legnagyobb 8 láb átmérölyű , páncélok SFÉ-je
    továbbra sem érvényesül Fémizzitás módósítása jönn létre : 1 kör 12k12 , 2 kör 13k12 , 3 kör 14k12 , 4 kör 15k12 , 6 kör 16k12 ( k12n )
    mágikus és rúnapáncélok esetén a módósított értékek 8k8 ( k8n ) , míg a folytás , szorítás , kötés 20k20 ( k20n ) ról indúl ,
    összeroppantásnál az Erő próba ( - 4 ) sikeressége esetén azonnali halál , körönként a romboló ereje 75 STP képess lebontani.
    90 és 125 láb kiterjesztett fonál úgy írányítható mint egy fény sugár.
    Vértezetnélküli ellenfelek ellen Vérizzitás módósítótt sebzéssel 6k6 ( k6n ) ról indúl.

    III., Vulkán fonál ; A Láva fonál és a Magma fonál tovább tökéletesített változata , a mágia rendszere továbbikaban is
    a Láva fonál és a Magma fonál nál leírtak vonatkoznak. A külömbségek a hatóterületre , sebzésre és a struktura bontására
    vonatkoznak. Vulkán fonál Fémizzitása : 20k20 ( k20n ) , mágikus és rúnavérteknél 12k12 ( k12n ) ,
    összeroppantás ( - 5 ) Erőpróbával .
    Vértezetnélküli ellenfelek ellen Vérizzitás módósítótt sebzéssel 8k8 ( k8n ) valamint körönként egyszer
    képes egy ellenfelét Lángkitörést létre hozzni Akaraterő próba ( -5 ).


    22. Sárkány Marok , Sárkány Karom

    MP: 22 ( 8n )
    E: 12 ( 2n )
    Sebzés: 6k6 ( 3k6n )
    Idötartam: 12 kör ( 8 kör )
    Varázslás idelye: 1 szegmens
    hatóterület: 20 láb sugarú kör
    idézet: 2 ( 2n )


    a Sárkány Marok , vagy nevezzük Sárkány Karomnak a TűzMester eleven élő lángokból álló leginkább a Sárkány Karmaira hasonlító
    tűz nyelveket idéz alapból ketöt , 20 láb sugarú körön belül a TűzMester zónájában tudnak azonnal elérni bármit és bárkit ,
    akit meg csapnak az 6k6 tűzsebzést szenved el sikeres Támadódobás esetén a TűzMester fegyvernélküli TÉ-je + 30 módósítóval
    túlűtés dupla sebzést hozz magaután , az idötartam alat képesek heves fel izzásra , ekkor ellenfeleik a következő levonásokkal
    harcolnak TÉ - 30 , VÉ - 30 , KÉ -20 , CÉ -50 , valamint körönként egyszer egy karommal össze lehet roppantani egy ellenfelet ,
    ekkor a Karom Tűzkitöréssel megszünik létezni , Akaraterő próba szükséges amely ha sikeres akkor csak 2k6 tűzsebzés járúl
    hozzá az előzökhöz , ha elvéti hatása azonnali halál.
    A TűzMester egyszere több Sárkány Markot is irányítása lat tarthat , melyeket tudat alatiából gondolati úton írányít.


    23. Sárkány Szem , Sárkány Tekintet , Sárkány Pillantás

    MP: 36 ( 10n )
    E: 18 ( 2n )
    Sebzés: 6k6 ( 3k6n )
    Idötartam: 20 kör ( 10n )
    Varázslás idelye: 1 szegmens
    hatóterület: 100 láb sugarú kör
    idézet: 2 ( 2n )


    Sárkány Szem , Sárkány Tekintet , Sárkány Pillantás

    A Sárkány Szem , Sárkány Tekintet vagy Sárkány Pillantás a TűzMester a Tűzszem egy módósitótt változtatott alkalmazása ,
    megidéz két nagyjából 6 láb átmérölyű Tűz gömböt amely egy Sárkány pupilájára emlékeztett igen félelmetes látvány .
    így az ellene harcolók TÉ - 25 , VÉ -25 , KÉ -30 , CÉ -70 módósított harci értékekkel kötelesek harcolni ,
    akit kiszemel magának annak Akaraterő próbát kell tenie amely ha sikeres akkor csak háromszoros sebzést szenved el ,
    ha sikertelen hatása azonali halál.
    Teste a lángkitörésnél leírtak szerint szétfeszül és felrobban. A Tűzszem képepes a TűzCsillagnál leírtak szerint harcolni,
    képes Tűznyíl zápor I. II , Tűznyílak szórása és Tűznyílak záporára.


    24. Mana Éter Égetés

    MP: 30
    E: 50
    Sebzés: egyedi
    Idötartam: 1 kör
    Varázslás idelye: 1 kör
    hatóterület: 50 láb sugarú kör ( EtherLords )


    A körvégére azonnal a TűzMester és minden ellenfele amely rendelkezik Manával , és a hatóterületen belül tartózkodik ,
    annyít kénytelen sebzödni mint amennyi Manája a körvégén elmélyében raktározott ,
    ellenállás a mágiával szemben nincs , ha csak nincsenek Mana pontjai , akkor van ellenállás ha az E-nek
    megfelelöen lebontja a mágiát .
    Különlegesége hogy a Hatalom Itala és Hatalom Amuletjével rendelkezöket is érzékeli és a mágia kifejti rájuk hatását ,
    más egyébb mana forrásokat is érzékel és hatással van rájuk , egyedül a TűzMesterét nem érinti ilyen formában.


    25. Tűz Mana Píóca

    MP: 10 ( 10n )
    E: 30 ( 2n )
    Sebzés: -
    Idötartam: 10 kör / Tsz ( 10n )
    Varázslás idelye: 1 kör
    hatóterület: 30 láb sugarú kör ( Homm Heroes of Might and Magic )


    A TűzMester hatósugaránbelül az ellenfelei által elhasznált manapontokból képes a manahálóból és a közvetlen környezetéből
    manát kinyerni és ezt elmélyében e tárólni , méghozzá a következő képpen alap erősítésnél , nagyjából 5. Tsz amikor Fény Ösvényére
    lép minden hatodik Mp után kap 6 Mp-t 5.Tsz-en ennyít képess leszívni , ezen képessége minden 2.Tsz-en 5 értékkel nö meg
    azaz 7.Tsz minden 5 Mp után 11 Mp-t kap , 9. Tsz minden 4 Mp után 17 Mp-t kap , 11. Tsz minden 3 Mp után 23 Mp-t kap ,
    13. Tsz minden 2 Mp után 29 Mp-t kap , Míg 15. Tsz en minden Mp után 35 Mp-t kap.
    További tapasztalati szinteken ez a képesség nem növekszik tovább.


    26. Éter Rezorancia - Lángoló Láncolat

    MP: 30 ( 10n )
    E: 50 ( 5n )
    Sebzés: egyedi
    Idötartam: 1 kör
    Varázslás idelye: 1 kör
    hatóterület: 50 láb sugarú kör ( EtherLords )


    Lángoló Láncolat a kör végeztével fejti ki hatását azonnal , minden nemű sebzés amely a TűzMesterét érinti közvetve , vagy
    közvetlenűl az érintett területen belül minden ellenfele a TűzMesterre mért sebzés szerinti értéket szenvedi el ,
    Fp ill. Ép pontokat , ez a sebzés bármilyen nevű fizikális sérülés lehet amely a TűzMesterét rá káros hatásfokkal vonatkozik ,
    így a sebzés forássa bármi lehet tűz , elektromos , sebző hatású méreg , hideg , sav , terhelés , lökés , erő , stb.


    27. Tűz Mana Kitörés

    MP: 10 ( 10n )
    E: 30 ( 2n )
    Sebzés: -
    Idötartam: 10 kör ( 10n )
    Varázslás idelye: 1 kör
    hatóterület: 30 láb sugarú kör ( Homm Heroes of Might and Magic )


    Mana költségek csökkentésére szolgáló mágikus eljárás , a TűzMester hatóterületén belül a mana hálóból ill. közvetlen környeztetéből
    vonja el a manát így a TűzMester több mágikus energiája marad , a varázslat a következő képpen müködik a mana költségek a
    varázslatok Mp igényei meg csappanak minden 2. Tsz en 6 Mp vel , 5. Tsz környékétöl kezdve mikor Fény Ösvényét járja ,
    5. Tsz en 6 Mp vel csökkent , 7. Tsz en 12 vel , 9. Tsz en 18 cal , 11. Tsz en 24 el , 13. Tsz en 30 cal , míg 15. Tsz en
    36 Mp vel csökkent , ezen tapasztalati szint után már nem csökkent .
    Maximum 36 Mp vel csökkenthet.


    28. Godon Varázs Tükör

    MP: 30 ( 20n )
    E: 50 ( 5n )
    Sebzés: egyedi
    Idötartam: 6 perc / Tsz ( 6 perc )
    Varázslás idelye: 1 kör
    hatóterület: 50 láb sugarú kör ( Homm Heroes of Might and Magic )


    A TűzMester egy 50 láb sugarú zónán belül képes rábocsátani eme különleges védelmet , amely a Személyes Aura egyfajta különleges
    védelmét hivatott erösíteni , a módósított Aura képességeinek birtokában képess vissza tükrözni , bármekkora , bármilyen forrású ,
    bármennyí , bármilyen erős , alakú , elementális , ősi , természetes nemű ellenséges hatást vissza tükrözni ellenfelére ,
    azaz a védelmet élvezön ezen hatás nem jönléte hanem azokozón keletkezik a hatás , lehet az tűz , elektromos , sav , méreg ,
    átok , bénitás , rontás , gyengítés , kábultság , stb.


    29. Godon Láng Másolat

    MP: 50 ( 30n )
    E: 50 ( 10n )
    Sebzés: egydi
    Idötartam: 30 perc ( 10 perc )
    Varázslás idelye: 1 kör
    hatóterület: önmaga ill. 50 láb sugarú kör ( Homm Heroes of Might and Magic )


    Godon Lángja a TűzMesteréből képes a Tűz Ős Elemi Létsíkjáról Sogron nagyhatalmú segedelmével egy másolat leképzésére .
    Amely a TűzMesterének egy tökéletes másolata , mintha annak iker testvére lenne .
    A TűzMester egyszerüen a Tűzsíkjáról hivja el ott létező , élő Élet priunciumát amely az Elsödleges Anyagi Létsíkon ,
    Ynev en minden tekintettben úgy fog kinézni mint a TűzMestere , annak tükör képe lessz .
    Az iker felszerelésében , tudásában , képességeiben , tulajdonságaiban a TűzMesterének megfelelő azal tökéletesen azonos ,
    egyetlen egy kivételel hogy az iker a Bestiáriumban feltüntetett Fekete Lángnak felelmeg a Mester szintjével megegyezö szinten ,
    anyagiasult teste Ős Elemi Tűz.
    Manapontjai , Pszypontjai , Harcmódósítói mind a TűzMesterét tükrözik , ön álló cselekvésre képess , de mindíg csak Mestere
    Árnyéka marad , kiegésziti azt , harcól , varázsol , gyógyít , manát gyűjtbe .

    30. Hő Alak

    MP: 24 ( 8n )
    E: 12 ( 2n )
    Sebzés: egyedi ( n )
    Idötartam: 6 perc / Tv Tsz ( 6 perc )
    Varázslás idelye: 1 kör
    _ - rejtözködés : + 50 % módósított érték