Mindent a szerepjátékról - nem hirdetőoldal :)
  • ThornThomas
    #340
    Vörös Sárkány Vérű Második Felvonás

    A most következő új Tűzvarázslói magikák a leg erősebbek Godon eredetűek a kyr magitorok belső kör magas konzulátusainak
    tudása , a legelmélyültebb tudás birtokosai a leteéteményesei a mágiákat talán maga Magnus tette közhasznuvá.
    Sik Kaput nyíthattak a Godon menekültek síkjára és a Belső Kör Nagymesterei adhatták át a tudást.

    II. Vörös Sárkány Vérű Godon Okkult Tűzmágus Tudományág:

    1. Láng Felegvár

    MP: 40 ( 8n )
    E: 80 ( 15n )
    Sebzés: 6k6 ( 3k6n )
    Idötartam: 3 óra ( 1 óra )
    Varázslás idelye: 8 kör
    _ hatótáv: 200 láb

    2. Pokol Felegvár

    MP: 50 ( 10n )
    E: 160 ( 30n )
    Sebzés: 8k6 ( 4k6n )
    Idötartam: 5 óra ( 1 óra )
    Varázslás idelye: 10 kör
    _ hatótáv: 300 láb

    3. Obszidián Felegvár

    MP: 60 ( 10n )
    E: 240 ( 50n )
    Sebzés: 10k6 ( 5k6n )
    Idötartam: 8 óra ( 3 óra )
    Varázslás idelye: 15 kör
    _ hatótáv: 500 láb


    Láng Felegvár , Pokol Felegvár , Obszidián Felegvár


    A Felegvár Ordan Tűzvarázsló Rend legöszetettebb és legbonyolúltabb varázsló használói mágiája.
    Felépítésében a Tűz Toronynál leírtak tükrözödnek vissza.
    Ez egy Citadella amely90 láb magasan egy Tűzvihar felhöi között repül 100 láb / kör sebességel.
    A Tűzvarázsló mikor elszabadítja Felegvárat beengedhet bárkit a Citadellába , ő és vendégei semmiféle képpen nem sérülnek.
    A Citadella mágiáit a Tűzvarázsló irányítja és formálja , a hat iskola forma , a szabad elemi forma , és a magas iskola
    mellet a Citadellában egy állandó Tűzkapú müködik.
    A varázslatokat a Citadella E vel kell fizetni amedig az elnem fogy , ekkor a Felegvár megszünik étezni.
    Az összes varázslatott a Citadella 200 láb távolságú zónájában lehet létre hozzni ,övezhető Tűzvihar , Tűzhurrikán ,
    Pokol Tornácaival , ellenfelekre Tűzlabdával , Tűzesővel stb vel támad.
    A Citadella belsejében tartózkódók számára olyan szokványos mint a többi vár , csigalépcsök , lörések , várkapú ,
    központi helyen a Tűzvarázsló tornya található / a Bölcs Godon Mágus eme tornyot a Tűz Toronynak megfelelöen építifel
    azaz mágia a mágiában Tűz Felegvárba Tűz Torony /, melyben a legfelső szinten szobályában egy könyv és egy érkép található
    a könyv tartalmazza az összes létrehozható mágiát , elegendő rá böknie létrehozásához , a térképen szerepelnek
    fontosabb városok rá bökve a Felegvár arra felé veszí az írányt.
    Pokol Felegvár 300 láb távolságig érzékel , lánfestés , Magica Sogronica és Terra Sogronica varázslatok müködnek benne.
    Obszidián Felegvár 500 láb távolságig érzékel , az összes Tűzvarázslói mágia létrehozzható bene.


    4. Gyúlékonyság ( Age Of Wonders )

    MP: 18 ( 8n )
    E: 8 ( 2n )
    Sebzés: egyedi / a tűz E je + Tv Tsz /
    Idötartam: 1 perc ( 1 perc )
    Varázslás idelye: 1 kör
    hatóterület: 20 láb sugarú körön belül

    A Gyúlékonyság egy olyan Godon eredetű Tűzvarázslói mágia , amely a pusztítást segítielő a hatóterületen belül ,
    amely a Tűzmester körül jönn létre olajos , szurkos , kénes , éghető , gyúlékonyá válik így az idő tartam alatt az itt
    létrejövő tűzek , tehát a Tűzvarázslatok sebzéséhez hozzá kell adni az összes jelenlévő tűz E jét + Tűzmester Tsz.
    A Gyűlékonyság tárgyakat , anyagokat , élőlényeket is befedhet , egyetlen egy célpontra alkalmazva a varázslat
    8 mp be kerül és erősítése pedig 3 Mp be.A Gyúlékonyságot elöszeretettel kombinálják más Tűzvarázslói mágiákkal.


    5. Gyújtó Láng ( Age Of Wonders )

    MP: 22 ( 8n )
    E: 10 ( 2n )
    Sebzés: egyedi ( E / k6 )
    Idötartam: 1 perc ( 1 perc )
    Varázslás idelye: 1 kör
    hatóterület: 20 láb sugarú körön belül

    A Gyújtó Láng Godon Tűzmestereinek varázslata , melyel a pusztítás lángjait hozzák el a csataterekre , a Tűzmester
    körül a varázslat megidézése után azonnal 1 szegmens alatt a hatóterület végéig egy Tűzhullám söpör végig ,
    mindent lángra lobbantva.
    Az idötartam alatt akik tűzet fogtak a tűzvarázslatok után is minden E böl még + k6 sebzést szenvednek el.
    Egy célpont ellen a mágia 10 MP be kerül Erősítése 4 MP igényel a varázslat idelye 1 szegmens.


    6. Visszaható Láng I.-VI.

    MP: 24 ( 12n )
    E: 12 ( 3n )
    Sebzés: egyedi ( n )
    Idötartam: 8 perc ( 2 perc )
    Varázslás idelye: 1 kör
    hatóterület: önmagára
    _ - visszahatás ( WoW Warlock Talent )


    A Visszahatás egy egyedi védelmi formula Godon Mestereinek Kyr könyvéből ,
    a Tűzmester fizikai védelme van egyedi hatással méghozzá a következő képpen.
    A Tűzmestert ért fizikai sérülés ( ha sikeresen védekezett akor is ) van rá esélye ,
    hogy a következő tűzvarázslatai perzselöbbek és energikusabbak lesznek
    minden k6 , k8 , k10 stb sebzés után + 2 járul ;
    k6 : + 2 ; k8 : + 4 ; k10 : + 6 ; stb
    ezzel egyetemben minden szegmenses varázslata azonnali , minden körös varázslata 1 szegmenses és minden perces varázslata
    1 körös lesz , ezen képességeknek 25% esélyük van minden az idötartam alat a Tűzmester ért fizikai hatás után , hogy
    létre jöjenek.
    a képességek százalékos érték növekedése a tapasztalatt függvénye
    I. 5 Tsz 25% ,II. 7 Tsz 30% , III. 9 Tsz 35% , IV. 12 Tsz 40% ,V. 16 Tsz 45% , VI. 18 Tsz 50%.
    A százalékoss képesség értékek ilymódón nem növelhetöpk tovább , minden egyébb az E Erősségel növelhető.


    7. Láng Szívása I. , II. , III.

    MP: 30 ( 10n ) II. 40 Mp III. 50 Mp
    E: 12 ( 2n )
    Sebzés: egyedi
    Idötartam: 8 perc ( 1 perc )
    Varázslás idelye: 1 kör
    hatóterület: önmagára
    _ - lélek szívó ( WoW Warlock Talent )


    A lélek Szívóegy újabb relikvia Godon-ból , amely a csatatéren az azonnali gyógyítást szolgálja .
    A Tűzmester a létrehozott tűzmágiát szimpatikussá teszi saját Asztráltestéhez ,
    az eredmény így igen egyedi mágiát hozz létre , hatására az összes tűz mágiaval okozott sebzések ,
    melyet a tűzmester hozott létre vanrá esélye hogy sérüléseiből azonnal felgyógyítsa ,
    a sebek beforrnak sistergő parázsként szükülnek össze a vágások ,
    hatására az összes tűzmágiával okozott sebzéseknek van 30% esélye hogy az összes tűz sebzést 30% ban vissza gyógyítsa
    a tűzmesterének.
    A százalékos képesség II. formulában 40-40% ; III. formulában 60-60% , ennél látványosabb eredményeket azonban
    ebben a formátumban nem lehet produkálni.


    8. Éter Láng Oltalom I. , II , III.

    MP: 20 ( 6n ) II. 30 MP III. 40 MP
    E: 8 ( 1n )
    Sebzés: egyedi
    Idötartam: 6 perc
    Varázslás idelye: 5 szegmens
    hatóterület: önmaga
    _ - éter oltalom ( WoW Warlock Talent )


    Az Éter Láng Oltalom egy igen egyedi és neves védelmi formula az Ősi Godon Birodalmából ,
    a tűz formuláival szemben nyújt egy különleges védelmi funkcíót , méghozzá a következőképpen
    bármely és bármekkora tűzsebzés esetén amely a tűzmesterét érinti esélyevanrá hogy immunisá válik arra a hatásra ,
    igazi különlegessége az hogy ős tűz , elemi tűz , mágikus tűz ellen is immunitást nyújt míg a Szalamandra böre ,
    vagy mondjuk a Sárkány böre szabadon müködhetnek a Tűzvarázslói különlegess képességek mellet.
    Az I. szint 10% , II. 20% , III. 30% védelmet élvez a formula ilyen módón nem növelhető ovább.


    9. PokolTűz

    MP: 16 ( 6n )
    E: 6 ( 3n )
    Sebzés: 4k8 ( 2k8 )
    Idötartam: 8 kör ( 8 kör )
    Varázslás idelye: 1 kör
    hatóterület: 20 láb

    10. KínLáng

    MP: 22 ( 8n )
    E: 12 ( 1n )
    Sebzés: egyedi tűz
    Idötartam: 6 kör + Tv Tsz / 6 kör
    Varázslás idelye: 1 kör
    hatóterület: 20 láb


    PokolTűz és KínLáng ( WoW Warlock Spell )


    PokolTűz , más néven Önsanyargató Láng egy igen egyedi mágia formula ,
    amely a tűzmesterét is sebzi , azonban a hatóterületenbelül mindenki sebzödik tűz által ,
    amely egy tűzhullám formájában valósul meg tűzmagiszet körül keletkezik és azonnal eléri határavégeit ,
    álldozatai minden körben ( a tűz magiszter is ! ) 4k8 kínzó lángok perzselik fel.

    Egyedi varázslási formulája a KínLáng amely müködésében nemsokban külömbözik ,
    a mester elkölti majdnem összes Fájdalomtűés pontjait egy elégnagy ráhagyással ( min 17 FP ! )
    ezek után utjának indúl a TisztitóTűz amely a hatóterületenbelül az idötartam végéig az elköltött Fp nek
    megfelelő tűzsebzésst okoz.


    11. VulkánTűz

    MP: 16 ( 3n )
    E: 6 ( 1n )
    Sebzés: az eredeti varázslat + Tv Tsz/k8
    Idötartam: az eredeti varázslat
    Varázslás idelye:1 szegmens
    hatóterület: 20 láb


    VulkánTűz szoktak okozni Godon tűz Magiszerei akkor amikor egy már létező tűzmágjájukat akarják hatékony
    fegyverré kovácsolni , hatására a már égő lángok elemésztödnek és energikusan szétfeszítik a tűz nyers erejét ,
    ami annyít tesz minden tűz varázslatra mondott VulkánTűz tapasztalati szintenként k8 tűz sebzést okoz .


    12. Olvasztó Burok I. , II. , III.

    MP: 16 ( 6n ) II. 24 MP III. 36 MP
    E: 10 ( 1n )
    Sebzés: egyedi ( 1k8n )
    Idötartam: 8 perc ( 1 perc )
    Varázslás idelye: 1 kör
    hatóterület: önmaga - 3 láb - 20 láb ( Titan Quest )


    A Tűz meter magára alkalmazza az Olvasztó burkot , amely egy izzásnak induló magmában gazdag közetréteget
    képezz a mágja használója körül aurája képpében , egy jól megtermett vulkanikus közetre emlékeztett , a mester a burok
    belsejében helyezkedik el ( soha nem fullad meg ! ) a köburok egy mesterséges védelmet biztosít a benne tartózkódónak
    ezen védelem a következő képpen épűl fel a köburok 30 STP rendelkezik melyhezz hozzá adódik a Tv Tsz ,
    biztosít 8 SFÉ-t , valamint a benne tartózkódó mester eldöntheti hogy az idötatam alatt meg szakítja-e a varázslatott
    és kilépp a burokból , ben tartózkódása esetén minden körben gyógyúl 3k10 Fp , és k6 Ép-t manát is kinyerhet
    különlegess képességeivel , ha ezt nem tenné akkor is elméjébe feltölthet 3k6 Mp-t , eldöntheti hogy a burok
    sebzése hasson-e rá is , vagy sem.
    A II. megidézés a burok körül 3 lábon belül 3k8 tűzsebzés érvényesül , gyógyúlás 3k12 FP 3k6 Ép 3k8 MP , 40 STP.
    A III. megidézés 20 láb sugarú körön belül 8k8 tűzsebzés érvényesül , gyógyúlás 3k20 FP 6k6 Ép 4k10 MO , 50 STP.


    13. Godon Energia Gömb


    MP: 20 ( 20n )
    E: 20 ( 10n )
    Sebzés: egyedi
    Idötartam: 6 perc ( 6 perc )
    Varázslás idelye: 1 kör
    hatóterület: önmaga ill. 20 láb
    _ - mana pajzs ( Mana Shield - 100% - )
    _ _ a mana pajzs lehet entropikus magma gömb ill. azzal felruházható.


    Godon Magiszterének meg adatik hogy eme mágikus formulával fizikális sérüléseit egyészben elsödlegesen mana pontjait
    égessékel ( min 6 Mp marad a Mágikus Kifáradás miatt ! ).
    Sebzésnél Fp pontok vesztése helyett Mp pontokat veszít ( amíg kinem merülnek min. 6 Mp ! ).
    Amint kimerűl újból Fp pntjai veszteségeivel kénytelen elszenvedni a sebzés fájdalmait.
    Sokan félve nézhetnek eme mágiának mondván , na most aztán szárazra apad mana készletem , ám ök azok kik tévednek ,
    hiszen ha azt vesszük alapul mennyí fajta lehetősége van a Tűz Mesterének Manapontjai vissza szerzésére be látjuk
    hogy a Energia Gömb elnyelöképessége tehát a mana végtelen , ez álltal a Tűz Mesterének Élete gyakorlatilag
    végtelen , és a végtelen Életért a csapadó mana készletért ha bele gondolunk csekély ár.
    És az ki mondjuk lángok tengerében áll tulajdonképpen legyözhetetlen.


    14. Entropikus Magma Gömb sebesség: 80 (SZ) 90 (L)
    KÉ: Tv + 25 + / Tv Tsz /
    MP: 30 , 30 Pszy ( 30n ) TÉ: TV + 30 + / Tv Tsz*3 /
    E: 15 ( 5n ) VÉ: TV + 90 + / Tv Tsz*3 /
    Sebzés: 3k8 ( 3k8n ) Fp: - nem érez fájdalmat
    Idötartam: 8 perc / Tv Tsz ( 8 perc ) Ép: Tv + Tv Tsz + E
    Varázslás idelye: 6 kör Tűz: Imm. , Méreg: Imm. AME , MME : Imm.
    hatóterület: Tv körül kering , 20 láb sugarú körben MP: Tv , Pszy: Tv

    _ - az entropikus magma gömg lehet mana pajzs .ill azzal felruházható. ( Dungeon Siege II. )


    Az Entropikus Magma Gömb egy egyedi mágia forma Godon TűzMestereitől , egy 6 láb átmérölyű vulkanikius magma gömböt kell elképzelni ,
    mely a mesterét követi és annak 20 láb méretű zónájában röpülve halad , szabad akaratából cselekszik de szinpatikus kapcsolatban
    van a varázshasználóval és annak Asztráljával , teljsítí parancsait , tulajdonképpen valami fajta átmenetett képezz a morqur és a
    Plazma Alak között . Tartalmazza , tárólja mestere Élet priunncimát ezért kell megidézésénél 30 Pszy pontot befektetni.
    Leginkább támadásra használják úgy mint a Tűz Golyót , Tűz Gömböt , de igazi hatékonysága abban nyílvánulmeg hogy
    minden a TűzMester álltal alkalmazott tűzsebzésre reagál , ez úgy jelenik meg hogy a gömb mindenkori sebzése is hozzá adódik a
    tűzsebzéshez és még a Tűzvarázsló Tapasztalatiszintje , valamint dönthet úgy ( a TűzMestere is ! ) feláldozza egy Ép-jét ,
    ekkor minden egyes sebzéshez hozzájárúl kockadobásonként a Tűzvarázsló Tapasztalatiszintje.
    Ha elfogynak Épi a Haegemos Phologon szerint szétvetűl a Tűztest és a TűzMesteréből újabb 30 Pszy pont sajtolodik ki ,
    mivel a gömb tartalmazza Asztráltestének Élet priunncimának egy porhüvelyét.


    15. Terrano láng Pusztítás

    MP: 75 ( 30n )
    E: 100 ( 20n )
    Sebzés: halál
    Idötartam: 6 óra ( 3 óra )
    Varázslás idelye: 1 szegmens
    hatóterület: 100 mérföld
    " Armaggedon "
    _ - Idötartam: 24 órás előkészület
    _ - Varázslás idelye: 6 perc elökészület


    Armageddon ... kultikus ókyr godon nyelven , Terrano Láng Pusztítása egy 6 perces mágikus energiákkal töltött ó godon litánia
    elözi meg , a ágia hatására a Tűzvarázslónak 24 órája , egy napja van hogy megjelölje a mágia létre jöttének helyét , ha ez
    az idö alat nem történik meg akkor semmi nem történik , amikor ezt meg teszi akkor a meg jelölt hely töle maximum 40 lábra lehet ,
    ezután ildomos eltávolodnia etöl a helytől több mint 100 mérföldre ( Tűzkapú használata ! ) majd a varázslatott gondolati úton
    azonnal aktíválni tudja ( a jelet csak az E erösségnél nagyobb érzékelés fogja látni ! )
    A meg jelölt helyen azonnal egy nagyjából 25 láb átmérölyű feszülő nyers energia gömb keletkezik amely 50 láb sugarú körön belül
    szétfeszül , majd egy kör alatt az energia hullám teritödik szét egy nagyjából 100 mérföldes körzetenbelül mindent és mindenkit
    porrá égetve , az idötartam alatt minden körben a hatóterületenbelül halálos hatás marad érvényben.
    Az Armaggedon varázslatával várodsokat lehet elpusztítani és elnépteleníteni.
    Elöszeretett alkalmazási módszere a Hő Alak és az Energia Alak.