Mindent a szerepjátékról - nem hirdetőoldal :)
-
ThornThomas #339 51. Sogron Harci Mén
MP: 15 Ép: 40 Asztrál: imm.
E: 3 FP: - Mentál: imm.
Sebzés: 3k6 KÉ: 30 + Tv Tsz Méreg: imm.
Idötartam: 20 kör + Tv Tsz TÉ: 60 + Tv Tsz * 3 Sav: imm.
Varázslás idelye: 1 kör VÉ: 75 + Tv Tsz * 3 Tűz: imm. megjelenök száma: 2k6
52. Sogron Harci Kutyák
MP: 10 Ép: 20 Asztrál: imm.
E: 3 FP: - Mentál: imm.
Sebzés: 3k6 KÉ: 35 + Tv Tsz Méreg: imm.
Idötartam: 15 kör + Tv Tsz TÉ: 50 + Tv Tsz * 3 Sav: imm.
Varázslás idelye: 1 kör VÉ: 75 + Tv Tsz * 3 Tűz: imm. megjelenök száma: 2k6
53. Sogron Harci Sas
MP: 8 Ép: 10 Asztrál: imm.
E: 3 FP: - Mentál: imm.
Sebzés: 3k6 KÉ: 40 + Tv Tsz Méreg: imm.
Idötartam: 10 kör + Tv Tsz TÉ: 40 + Tv Tsz * 2 Sav: imm.
Varázslás idelye: 1 kör VÉ: 90 + Tv Tsz * 2 Tűz: imm. megjelenök száma: 2k6
Sogron Harci Mén
Tűzvarázsló megidéz Sogron Harci Méneket , melyek mellete harcolnak , minden tekintetben harci mének minösülnek
csak a lovasukat nem égetikel mindenk mást igen ,mivel testük eleven tűz , amelyet megfelelő erősítésű Ős Vízzel
hatástalanítható , Idötartamnak a Tűzvarázsló minden szintje után + 8 kör adódik.
megjelenök száma: 2k6. Minden egyéb lásd Tűz Lények megidézése.
Sogron Harci Kutyák
Tűzvarázsló megidéz Sogron Harci Kutyákat , melyek mellete harcolnak , minden tekintetben harci kutyáknak minösülnek
mindenre képesek amire egy harci kutya kiva képezve ,testük eleven tűz , amelyet megfelelő erősítésű Ős Vízzel
hatástalanítható , Idötartamnak a Tűzvarázsló minden szintje után + 6 kör adódik.
megjelenök száma: 2k6 Minden egyéb lásd Tűz Lények megidézése.
Sogron Harci Sas
Tűzvarázsló megidéz Sogron Harci Sast , melyek mellete harcolnak , minden tekintetben harci sasnak minösülnek
minden olyan cselekedetre képesek mint egy vadász solyóm ,testük eleven tűz , amelyet megfelelő erősítésű Ős Vízzel
hatástalanítható , Idötartamnak a Tűzvarázsló minden szintje után + 3 kör adódik.
megjelenök száma: 2k6 Minden egyéb lásd Tűz Lények megidézése.
54. Tűz Erő
MP: 15 + az eredeti varázslat
E: 5 + spec. + Tv Tsz
Sebzés: az eredeti varázslat
Idötartam: az eredeti varázslat
Varázslás idelye: az eredeti varázslat + 5 szegmens
Tűz Erő
Ezzel a varázslattal a Tűzvarázsló Eredeti varázslatai erösségét növelheti meg ,
melyel elérheti hogy a fedezékek , védelmet nyújtó tárgyak , vagy a terep adotságai
ne legyenek akadájai varázslatainak
a Tűz Erő lehetövé teszi , hogy eredeti varázslataihoz hozzá járuljon Tűzvarázslói Tapasztalati Szintje.
55. Sárkány Csapás , Sárkány Fő , Sárkány Fej
MP: 24 ( 8n )
E: 20 ( 2n )
Sebzés: spec.
Idötartam: 6 kör ( 6 kör )
Varázslás idelye: 1 szegmens
Sárkány Csapás , Sárkány Fő , Sárkány Fej
Rokonsága a Sogron Sárkány Csapással , csak némely részletében egyezik meg , de azon alapul.
Az azonnali varázslat létrehozza a Tűzvarázsló zónájánbelül , egy Ős Elemi Tűzet
amely leginkább egy kifejlet Ős Sárkány fejére emlékeztett , a tűz és a varázslat csak ezt a testrészt
anyagiasitja de ez is elegendő , a 20 láb sugarú körön blül azzonal bárhová odaér ahova a Tűzvarázsló irányitja ,
érintése 6k6 + Tv Tsz -enként 6 tűz sebzést okoz ( 2k6n ).
Órditása amely az ellenfelekben félelmet kelt ( akaraterő , vagy asztrál próba ) sikertelenség esetén a következő
HM módósítókal kénytelen a harcot folytatni az idötrtam lejártáig KÉ -5 , TÉ - 20 , VÉ - 20 , CÉ -30 ,
ha sikeres a próba akkor csak a megrászkodtatás miat veszíyt a VÉ böl - 20 at .
Elemésztés amely akkor történik ha a fej sikeresen túlüti áldozatát a fej HM je 40 + Tv TÉ HM értéke fegyvernélkül
ekkor az ellenfelét a sárkány fej ketté tépi , hatás azonnali halál Össze roppantásnál tulajdonképpen a sárkány fej
E jének megfelelő Tűz Kitöréssé anyagiasul , de mivel ez egy személy aurája körül keletkezik ezért a közvetlen energia
szét szakítja a testet , a Tűzvarázsló több Sárkány Fejet is irányítása alat tarthat.
56. Sárkány Alak
MP: 36 ( 10n )
E: 10 ( 3n )
Sebzés: 3k6 + Tv Tsz ( 3k6n )
Idötartam: 15 kör + Tv Tsz ( 15 kör )
Varázslás idelye: 6 kör
Sárkány Alak
A Tűzvarázsló / Tűz pap Sogron hatalma által átalakul egy eredeti Sárkány példányá annak minden előnyeivel együtt .
Ebben az alakjában minden tekintetben megfelel a Bestiáriumban leírtakkal , egyetlen kívétellel hogy KÉ je nem 0
hanem a Tűzvarázsló fegyvernélküli KÉ je , mivel az a Sárkány tűz elemű így sokkal gyorsabb rokonaival ellentétben.
Támadhat hatalmas erejével , karmaival vagy lángot fújhat ez abban külömbözik hogy hozzá addik a Tűzvarázsló Tapasztalati
Szintje , Az idötartam amely hez szintén hozzá adódik a Tűzvarázsló Tapasztalati Szintje Sárkány leheleteket képes
képezni ez idö alat minden körben egyszer , a Sárkánylehelet sebzése erössége megfelel a korábban leírt Tűzvarázslói
mágiának , idötartam lejártával a Tűzvarázsló 6 körre ájultan esik össze.
57. Vörös Sárkány Alak
MP: 42 ( 20n )
E: 15 ( 6n )
Sebzés: 5k6 + Tv Tsz ( 5k6 )
Idötartam: 30 kör + Tv Tsz ( 30 kör )
Varázslás idelye: 8 kör
Vörös Sárkány Alak
A Tűzvarázsló / Tűz pap Sogron hatalma által átalakul egy Vörös Sárkányá , méghozzá egy teljesen kifejlett példány válik belöle .
Minden tekintetben meg egyezik a Bestiárium ban leírtakkal , A külömbség hogy Ké nem 0 hanem Tűzvarászló fegyvernélküli
KÉ je + 15 , pikkelyei vörösek , szeme tűzben lángol alap képességként rendelkezik a Tűzvarázslói Sárkánybörrel ,
megídézheti a hat iskola forma , a szabad elemi formákat és a magas mágiákat.
Ebben az alakjában az idötartam alat Sárkány leheletet fújhat körönként ,
az idötartam lejártával a Tűzvarázsló 8 körre ájultan zuhan össze.
Az összes Tűzvarázslói mágijára immunis , kivéve azt amit ö maga idéz magára.
58. Tűz Sárkány Alak
MP: 60 ( 30n )
E: 20 ( 10n )
Sebzés: 8k6 + TV Tsz ( 8k6n )
Idötartam: 60 + Tv Tsz ( 60 kör )
Varázslás idelye: 10 kör
Tűz Sárkány Alak
A Tűzvarázsló / Tűz pap Sogron hatalma által átalakul egy Tűz Sárkányá , ez a Sárkány már a Tűz Teremtménye és Sogron
a Tűz Sikjáról származik , Bestiárium ban megtalálható Sárkányal azonos .
KÉ je nem 0 , hanem a Tűzvarázsló fegyvernélküli KÉ je + 30 , óriási kifejlett példány mely minden tekintetében látványos
hiszen teste eleven magma , forró láva szárnyai hevesebb tűzben égnek mint a nap.
Ahol jár minden hmuvá éget , Tűzre Ős vízre immunis .
Képes körönként egyszer a Sárkány király leheletével támadni , megidézheti az összes Tűz Elemű mágiát , az összes
Tűzvarázslói mágiát azokra immunis kivéve ha ön magára idézi öket.
Az idötartam után 10 körre kábultan zuhan a földre.
59. Tűz Koponyák I.
MP: 8 ( 6n )
E: 8 ( 1n )
Sebzés: 3k6 ( k6n )
Idötartam: 10 kör ( 6 kör )
Varázslás idelye: 1 szegmens
megjelenök száma: k6 ( k6n )
_ Tűz Harapás
A Tűzvarázsló megidézés alapú mágiával létrehozz k6 ( k6n ) Tűz koponyát ,
a koponyákat a Tűzvaázsló irányítja 20 láb sugarú körben , azok egy szegmens alat bárhova elérnek ,
egyszerre több tűz koponya is irányítható azok gondolati vagy kézi irányítással mozognak , de ekközben
bármely más egyéb tevékenységet is végezhet a Tűzvarázsló , a koponyák tűz harapással támadnak 3k6 sebeznek
további + 8 MP ért cserébe újabb + k6 kopony idéződik. ( Mortal Combat )
60. Tűz Koponyák II.
MP: 12 ( 6n )
E: 12 ( 1n )
Sebzés: 6k6 ( 3k6n )
Idötartam: 20 kör ( 8 kör )
Varázslás idelye: 3 szegmens
megjelenök száma: 2k6 ( k6n )
_ Tűz Harapás
_ Tűz lehelet
A Tűzvarázsló megidézés alapú mágiával létrehozz 2k6 ( k6n ) Tűz koponyát ,
a koponyákat a Tűzvarázsló szabadon mozgathatja egy 40 láb sugarú körön belül ,
a Tűzvarázsló egyszerre több koponyát is írányitása alat tudhat , azok semmilyen megkötéssel nincsenek a Tűzvarázslóra
a koponyák Tűz Harapással 3k6 sebzés és Tűz lehelettel 6k6 sebzéssel rendelkeznek. ( Mortal Combat )
61. Tűz Koponyák III.
MP: 16 ( 8n )
E: 16 ( 1n )
Sebzés: 9k6 ( 5k6 )
Idötartam: 30 kör ( 10 kör )
Varázslás idelye: 6 szegmens
megjelenök száma: 3k6 ( k6n )
_ Tűz Harapás
_ Tűz lehelet
_ Tűz Kitörés
A Tűzvarázsló megidézés alapú mágiával létrehozz 3k6 ( k6n ) Tűz koponyát ,
a koponyákat a Tűzvarázsló szabadon irányíthatja egy 60 láb sugarú körön belül , a Tűzvarázsló egyszere több koponyát
írányithat , koponyák támadhatnak harapással 3k6 , lehelettel 6k6 vagy Tűz Kitörrésel 9k6 amelyel meg szünnek létezni.
62. Tűz Koponyák IV.
MP: 20 ( 10n )
E: 20 ( 3n )
Sebzés: 12k6 ( 8k6n )
Idötartam: 40 kör ( 12 kör )
Varázslás idelye: 9 szegmens
megjelenök száma: 3k6 ( k6 + 3n )
_ Tűz Harapás
_ Tűz lehelet
_ Tűz Kitörés
_ Szunnyadó Lángok
A Tűzvarázsló Megidézés alapú mágiája tovább fejlödik a mágia által létrehozott koponyák hatékony eszközöké válnak ,
megidéz 3k6 ( k6 + 3n ) A koponyákba elöre beletáplált tűz mágiákat , paracs szóra meg adott érintésre vagy a Tűz
Kitörésre aktiválodnak , a koponyák ható területe 60 láb sugarú kör , a koponyák rendelkeznek a korábbi képességeikel is.
Lázsd Szunnyadó Láng.
63. Tűz Koponyák V.
MP: 24 ( 12n )
E: 24 ( 6n )
Sebzés: 15k6 ( 10k6n )
Idötartam: 50 kör ( 16 kör )
Varázslás idelye: 1 kör
megjelenök száma: 3k6 ( k6 + 6n )
_ Tűz Harapás
_ Tűz lehelet
_ Tűz Kitörés
_ Szunnyadó Lángok
_ Tűz Zóna
A Tűzvarázsló Megidézés alapú mágiája magas szintú lesz , általa létre hozott Tűz Koponyák igen félelmetes fegyverré
válnak , meg idéz 3k6 ( k6 + 6n ) , a koponyák ható területe 60 láb sugarú kör ,
a területen belül képes a Tűzvarászló hatni , azaz a ható területen belül a koponyák kiterjesztik és ezen beklül képes
Tűzvarázslatait kiterjeszteni lázsd Tűz Zóna .
64. Égj El ! aka Te vagy a Tűz ! Tűz Átka
MP: 18 ( 8n )
E: 10 ( 1n )
Sebzés: spec. ( n )
Idötartam: 6 kör ( 6 kör )
Varázslás idelye: 1 szegmens
_ körönként k8n sebzés ( 1 E növelés + k8 sebzés )
Égj El ! aka Te vagy a Tűz ! Tűz Átka
A Tűzvarázsló ellenfelére fenhangon rá harsong , mágikus energiákal telítve kimondja a Tűz Átkát
egy gyúny szó hadja el ajkát olyas mit mond '" Lángolj ! , Égj ! , "'meg hasonlókat.
A varázslat az áldozat alanyán azonnal kifejti áldásos hatását , Akaraterő próbát kell tenie .
Ha ez sikertelen akkor azonnal begyullad a teste és lángolni kezd , be pánikol és elkezd szaladgálni ,
földön fetreng meg hasonlók . Annyíszór k8 tűzsebzést szenved el amennyivel elvétette a próbát + Tűvarázsló / körönként + k8n /
Tapasztalati szint , ezzel egyídöben szervezetébe Kín Méreg keveredik 2k6 körre 2k6 sebzés amely az idötartam végeztével
is kihathat , elég meg rázó élmény föleg hogy égési sérüléseket okoz , azok akik vizel locsolgatják azokra látványosan
a viz felületén futva elérnek a lángok és így ök is a mágia hatása alá kerülnek , el szenesíti a testett .
Sikeres Akaraterő próba esetén erösen könnyedzik füstött és lángokat okád fel , teste kiszárad és fel cserepesedik ,
a füst töl teljedsen elveszti látását , ha csak nincs vakharc képessége , akkor harc vakon módósítóval kénytelen
harcolni , az idötartam lejárta után 3 körrel panaszmentes az áldozatt , azok akik belehaltak csunya látványt nyújtanak.
65. Olvasztó Aura
MP: 18 ( 8n )
E: 10 ( 2n )
Sebzés: 6k6 ( 2k6n )
Idötartam: 2 perc / Tv Tsz ( 2 perc )
Varázslás idelye: 1 kör
hatótáv: önmagára ill. 20 láb sugarú kör
Olvasztó Aura
Az Olvasztó Aura tulajdonképpen a Tűz Aura tovább feljesztett változata , működési elve hasonlatos ahoz
úgyan úgy a Tűzvarázsló személyes auráját foglya képezni , azzal a módósítással , hogy a tűz amely az
auráját képzi nagyjából 25 arasznyi lángnyelvek alkotják , hö aura veszi körbe 2000°C így a fém , acél
megolvad éríntésére , az Olvasztó Aurával rendelkező Tűzvarázslóra löt nyíl , dobó fegyver , dárda , stb.
hatástalan ellene , mivel az aurával éríntkezve rögtön képlékennyé válik és lefolyik róla .
További különlegessége , hogy az idötartam alatt , amely a Tapasztalati szinten kívül MP áldozással is lehet növelni ,
bármikor kiterjeszthető a Tűzvarázsló teljes zónájára ( 20láb ) ö és 3 láb ra álló személyek nem sebzödnek ,
a távolságot 1 teljes kör alatt megteszi.
Az Olvasztó Aura ekkor a Tűzvarázsló Zónáját képzi.
A kiterjesztett aura ekkor Tűz Kör , Tűz Hullám tulajdonságaival müködik.
Egyébb képeségeiben megegyezik a Tűz Aurával.
66. Növekvő Tűz Golyó
MP: 20 ( 10n )
E: 10 ( 2n )
Sebzés: 6k6 ( 2k6n )
Idötartam: 6 kör ( 6 kör )
Varázslás idelye: 1 kör
hatótáv: 20 láb
megidéz: k10 darab / kör
A Tűz Golyó tovább módósított változata , a Tűzvarázsló körönként idéz k10 darab Tűz Golyót , amelyek a második körtöl
, vagy ha a Tűzvarázsló akarja , akkor hamarabb növekedni kezdenek , alapból 1 láb átméröjüek a hatodik körre 6 láb
átméröjüre növekednek az E és a sebzése is ugyan így alakul , minden körben növekszik .
Első körben k6 sebzés míg minden ezt követő körben újabb k6 tal növekszik a sebzése.
maga a növekvő tűz golyó erössége 10 E , a tűz golyóknak önnáló E jük van.
Egyéb tulajdonságaiban meg egyezik a Tűz Golyó nál leírtakkal.
67. Lángnyelv Penge
MP: 18 ( 6n )
E: 3 ( 1n )
Sebzés: 3k6 ( k6n )
Idötartam: 10 kör ( 5kör )
Varázslás idelye: 1 kör
hatótáv: önmaga ill. 20 láb sugarú kör
A Tűz Kard egy módósított változata minden tekíntetben és tulajdonságaiban azzal ál rokonságban ,
különlegessége , hogy a Tűzvarázsló Zónájánbelül ( 20 láb ) bármennyí fegyverre rá mondható az ige
a fegyverekkel a használójuk körönként egyszer Tűz Csóvát köpethet , vagy Lángszórást hajthat végre az E-nek megfelelö
sebzéssel , így távoli célpontokat lehet megsebezni , ezeknél a sebzéseknél csak a tűz sebzése érvényesül a fegyveré
értelem szerüen nem , kivéve ha ha sikeres éríntő támadást azaz TÉ dobás ra kerül a sor.
68. Izzó Méreg / Tűz Kobra Mérge
MP: 12 ( 8n )
E: 6 ( 1n )
Sebzés: méreg
Idötartam: 10 perc / szint ( 10 perc )
Varázslás idelye: 1 kör
hatótáv: önmaga ill. 30 láb sugarú kör
A varázslat ható ideje alatt a Tűzvarázsló érzékeli , ha valamilyen méreg anyag kerül a szervezetébe , megtudja állapítaní
annak szintjét. A varázslat veszélye , hogy amennyíben a mágia nem elég erős ahozz , hogy semlegesítse a mérget , az
természetesen kifejti hatását. Alap erősítésnél a varázslat 4. szintü mérgeket detektál és semlegesít ahozz , hogy
elbánjon egy 5. szintüvel iss 8 MP ért eggyel növelheti a varázslat Erejét.
Az Erősítést elöre meg kell határozni , késöbb nem lehet azon változtatni.
A Tűzvarázsló ki izzadja magából a mérget, legyen az bármilyen fajta kontakt , vagy idegrendszerre ható , halucinogén stb.
Ő rá nézve a méregre immunis , veszélytelen.
Az idötartam alat bármikor Tűz Csóvává formálhatja kiüretheti ily módón a mérget szervezetéből , azonnal átalakithatja
a hat iskola forma , szabad elemiforma , magas iskola , Fekete Láng Tűzvarázslói Okkult Tudományág és
a Vörös Sárkány Vérű mágiákat képezhet belöle , a méreg immár a tűz részét képzi , füstje göze gáza lehet annak ,
a tűz részletei lesznek a méreg hordozók és az amelyel érintkezésbe lép méreggel itatódik át.
Kedvelt alkalmazási formálya az amikor a Tűzvarázsló egy mérges kigyóval mutatkozik , amelyel meg haraptatja magát , majd
a méreg hatását Tűz formályában szabadjára engedi , rá szabadítja ellenfeleire.
Kedvelt hüllök Tűzkobra , Fekete Hóhér és a Mosolygó Kigyó mivel ezek a legelterjetebbek Ordan környékén.
69. Lángok Dühe
MP: egyedi.
E: egyedi.
Sebzés: egyedi.
Idötartam: egyedi.
Varázslás idelye: 1 kör
hatótáv: önmaga ill. 30 láb sugarú kör.
A Láng Düh a következő képpen jön létre a Tűzvarázsló dob Akaraterő próbát ( cél szám nincs )
a dobott érték befolyásolja a mágia Erősségét , alapból nincs mana költsége .
Létrejöttével a Düh azzonal Tűz Aura szerüen felcsap a Tűzvarázsló és azok akikre kiterjeszti
30 lábon belül a közvetlen közelében , a követkető képpen harcolnak a Tűz Aura amely a Tűz Erősségének megfelelöen
változik , KÉ értékük az E és a Tűz Erősség összegét kapják meg ,
TÉ és VÉ mely a Fényerőssége , sebzésük pedig a Tűz sebzésével növekszikmeg ,
Erő re megkapják az E értékét .
Jobban , hatékonyabban harcolnak , belső tűz égeti öket , lángolnak belül , lelkükkel harcolnak hevesebben ,
támadásaik gyorsabbak pörgösebbek , dühvel harcolnak de ezt tudatosan a legjobban használják ki ,
ezért ennél a mágia formánál semmilyen negatív károsodást nem kell kiálniuk .
Különlegessége hogy ha nem önmagára alkalmazza , hanem kiterjeszti 30 lábra , akkor viszont
a másodi E erőssége után minden 2E növekedés után 2 Manát köteles feláldozni körönként .
Ha elfogynának manapontjai akkor az Erősségek minden körben 1E vel csökkenek és velük együtt az értékek is ,
egészen 0 E értékig ill. 2 Manapontig ( mivel 0 esetén mágikus kifáradás keletkezne ).
Ezután ha a Tűzvarázsló ujra akarja indítani a folyamatot ismét Akaraterő probát kell tenie és minden
kezdöthet elölröl.
Erősség Fokozat Sebzés Fényerősség E
0 Gyertya 1 SP 2 láb 0
1 Fáklya k6 SP 5 láb 1
2 Kandaló 2k6 SP 8 láb 2
3 Tábortűz 3k6 SP 12 láb 3
4 Jelzőfény 4k6 SP 16 láb 4
5 Máglya 5k6 SP 20 láb 5
6 Kisebb Háztűz 6k6 SP 40 láb 6
7 Háztűz 7k6 SP 60 láb 7
8 Tűzvész 8k6 SP 80 láb 8
9 Tűzörvény 9k6 SP 100 láb 9
10 Vulkán 10k6 SP 120 láb 10
70. Mana Láng
MP: egyedi.
E: egyedi.
Sebzés: egyedi.
Idötartam: egyedi.
Varázslás idelye: 1 kör
hatótáv: önmaga ill. 30 láb sugarú kör.
A Tűzvarázsló Mana kinyerési módszere , csata téri változatban.
a Láng Düh rokonságában áll , a Tűz Gyűjtés , Tűz Kivonás , Tűz Elnyelés , Tűz Elvonás módósítása ,
gyorsabb hatékonyabb célszerübb és egyszerübb , hatékonyabb alkalmazása.
A Mana Tűz a Láng Düh-t alakitja át manapontoká amelyeket a Tűzvarázsló az elmélyébe gyűjthet
eme képességét 30 láb sugarú körön belül képes önmagába gyüjteni a manapontokat.
Hatékony mana gyülytési módszer ha azt nézzük alapul mekkora menyíségű MP-t lehet kivonni ,
csak a Dűh ből , az Akaraterejéből , mert a mágia ebböl táplálkozik.
Ekkor a Tűzvarázsló a Dűh erejét arra használja fel , hogy Mágikus Energiáit töltse fel és tudatát telítse.
Ha nem terjeszti ki hatóterületét 30 lábra akkor nem kerül energia befektetésbe ,
ha azonban kiterjeszti akkor a 0 és 1 E erősségért még nem kell , de minden újabb második E ért 2 Pszy
pontot köteles feláldozni , amely minden második E értéke után duplázodik , így 4 , 8 , 16 Pszy
értékkel kell fizetnieés így tovább amedíg tudata majdnem kimerül ( 8 Pszy maradjon külömben Mágikus Kifáradás ).
Erősség Fokozat Sebzés Fényerősség E MP
0 Gyertya 1 SP 2 láb 0 1
1 Fáklya k6 SP 5 láb 1 k6
2 Kandaló 2k6 SP 8 láb 2 2k6
3 Tábortűz 3k6 SP 12 láb 3 3k6
4 Jelzőfény 4k6 SP 16 láb 4 4k6
5 Máglya 5k6 SP 20 láb 5 5k6
6 Kisebb Háztűz 6k6 SP 40 láb 6 6k6
7 Háztűz 7k6 SP 60 láb 7 7k6
8 Tűzvész 8k6 SP 80 láb 8 8k6
9 Tűzörvény 9k6 SP 100 láb 9 9k6
10 Vulkán 10k6 SP 120 láb 10 10k6