Mindent a szerepjátékról - nem hirdetőoldal :)
  • ThornThomas
    #339
    51. Sogron Harci Mén

    MP: 15 Ép: 40 Asztrál: imm.
    E: 3 FP: - Mentál: imm.
    Sebzés: 3k6 KÉ: 30 + Tv Tsz Méreg: imm.
    Idötartam: 20 kör + Tv Tsz TÉ: 60 + Tv Tsz * 3 Sav: imm.
    Varázslás idelye: 1 kör VÉ: 75 + Tv Tsz * 3 Tűz: imm. megjelenök száma: 2k6

    52. Sogron Harci Kutyák

    MP: 10 Ép: 20 Asztrál: imm.
    E: 3 FP: - Mentál: imm.
    Sebzés: 3k6 KÉ: 35 + Tv Tsz Méreg: imm.
    Idötartam: 15 kör + Tv Tsz TÉ: 50 + Tv Tsz * 3 Sav: imm.
    Varázslás idelye: 1 kör VÉ: 75 + Tv Tsz * 3 Tűz: imm. megjelenök száma: 2k6

    53. Sogron Harci Sas

    MP: 8 Ép: 10 Asztrál: imm.
    E: 3 FP: - Mentál: imm.
    Sebzés: 3k6 KÉ: 40 + Tv Tsz Méreg: imm.
    Idötartam: 10 kör + Tv Tsz TÉ: 40 + Tv Tsz * 2 Sav: imm.
    Varázslás idelye: 1 kör VÉ: 90 + Tv Tsz * 2 Tűz: imm. megjelenök száma: 2k6


    Sogron Harci Mén

    Tűzvarázsló megidéz Sogron Harci Méneket , melyek mellete harcolnak , minden tekintetben harci mének minösülnek
    csak a lovasukat nem égetikel mindenk mást igen ,mivel testük eleven tűz , amelyet megfelelő erősítésű Ős Vízzel
    hatástalanítható , Idötartamnak a Tűzvarázsló minden szintje után + 8 kör adódik.
    megjelenök száma: 2k6. Minden egyéb lásd Tűz Lények megidézése.


    Sogron Harci Kutyák

    Tűzvarázsló megidéz Sogron Harci Kutyákat , melyek mellete harcolnak , minden tekintetben harci kutyáknak minösülnek
    mindenre képesek amire egy harci kutya kiva képezve ,testük eleven tűz , amelyet megfelelő erősítésű Ős Vízzel
    hatástalanítható , Idötartamnak a Tűzvarázsló minden szintje után + 6 kör adódik.
    megjelenök száma: 2k6 Minden egyéb lásd Tűz Lények megidézése.


    Sogron Harci Sas

    Tűzvarázsló megidéz Sogron Harci Sast , melyek mellete harcolnak , minden tekintetben harci sasnak minösülnek
    minden olyan cselekedetre képesek mint egy vadász solyóm ,testük eleven tűz , amelyet megfelelő erősítésű Ős Vízzel
    hatástalanítható , Idötartamnak a Tűzvarázsló minden szintje után + 3 kör adódik.
    megjelenök száma: 2k6 Minden egyéb lásd Tűz Lények megidézése.


    54. Tűz Erő

    MP: 15 + az eredeti varázslat
    E: 5 + spec. + Tv Tsz
    Sebzés: az eredeti varázslat
    Idötartam: az eredeti varázslat
    Varázslás idelye: az eredeti varázslat + 5 szegmens


    Tűz Erő

    Ezzel a varázslattal a Tűzvarázsló Eredeti varázslatai erösségét növelheti meg ,
    melyel elérheti hogy a fedezékek , védelmet nyújtó tárgyak , vagy a terep adotságai
    ne legyenek akadájai varázslatainak
    a Tűz Erő lehetövé teszi , hogy eredeti varázslataihoz hozzá járuljon Tűzvarázslói Tapasztalati Szintje.


    55. Sárkány Csapás , Sárkány Fő , Sárkány Fej

    MP: 24 ( 8n )
    E: 20 ( 2n )
    Sebzés: spec.
    Idötartam: 6 kör ( 6 kör )
    Varázslás idelye: 1 szegmens


    Sárkány Csapás , Sárkány Fő , Sárkány Fej


    Rokonsága a Sogron Sárkány Csapással , csak némely részletében egyezik meg , de azon alapul.
    Az azonnali varázslat létrehozza a Tűzvarázsló zónájánbelül , egy Ős Elemi Tűzet
    amely leginkább egy kifejlet Ős Sárkány fejére emlékeztett , a tűz és a varázslat csak ezt a testrészt
    anyagiasitja de ez is elegendő , a 20 láb sugarú körön blül azzonal bárhová odaér ahova a Tűzvarázsló irányitja ,
    érintése 6k6 + Tv Tsz -enként 6 tűz sebzést okoz ( 2k6n ).
    Órditása amely az ellenfelekben félelmet kelt ( akaraterő , vagy asztrál próba ) sikertelenség esetén a következő
    HM módósítókal kénytelen a harcot folytatni az idötrtam lejártáig KÉ -5 , TÉ - 20 , VÉ - 20 , CÉ -30 ,
    ha sikeres a próba akkor csak a megrászkodtatás miat veszíyt a VÉ böl - 20 at .
    Elemésztés amely akkor történik ha a fej sikeresen túlüti áldozatát a fej HM je 40 + Tv TÉ HM értéke fegyvernélkül
    ekkor az ellenfelét a sárkány fej ketté tépi , hatás azonnali halál Össze roppantásnál tulajdonképpen a sárkány fej
    E jének megfelelő Tűz Kitöréssé anyagiasul , de mivel ez egy személy aurája körül keletkezik ezért a közvetlen energia
    szét szakítja a testet , a Tűzvarázsló több Sárkány Fejet is irányítása alat tarthat.


    56. Sárkány Alak

    MP: 36 ( 10n )
    E: 10 ( 3n )
    Sebzés: 3k6 + Tv Tsz ( 3k6n )
    Idötartam: 15 kör + Tv Tsz ( 15 kör )
    Varázslás idelye: 6 kör


    Sárkány Alak


    A Tűzvarázsló / Tűz pap Sogron hatalma által átalakul egy eredeti Sárkány példányá annak minden előnyeivel együtt .
    Ebben az alakjában minden tekintetben megfelel a Bestiáriumban leírtakkal , egyetlen kívétellel hogy KÉ je nem 0
    hanem a Tűzvarázsló fegyvernélküli KÉ je , mivel az a Sárkány tűz elemű így sokkal gyorsabb rokonaival ellentétben.
    Támadhat hatalmas erejével , karmaival vagy lángot fújhat ez abban külömbözik hogy hozzá addik a Tűzvarázsló Tapasztalati
    Szintje , Az idötartam amely hez szintén hozzá adódik a Tűzvarázsló Tapasztalati Szintje Sárkány leheleteket képes
    képezni ez idö alat minden körben egyszer , a Sárkánylehelet sebzése erössége megfelel a korábban leírt Tűzvarázslói
    mágiának , idötartam lejártával a Tűzvarázsló 6 körre ájultan esik össze.


    57. Vörös Sárkány Alak

    MP: 42 ( 20n )
    E: 15 ( 6n )
    Sebzés: 5k6 + Tv Tsz ( 5k6 )
    Idötartam: 30 kör + Tv Tsz ( 30 kör )
    Varázslás idelye: 8 kör


    Vörös Sárkány Alak


    A Tűzvarázsló / Tűz pap Sogron hatalma által átalakul egy Vörös Sárkányá , méghozzá egy teljesen kifejlett példány válik belöle .
    Minden tekintetben meg egyezik a Bestiárium ban leírtakkal , A külömbség hogy Ké nem 0 hanem Tűzvarászló fegyvernélküli
    KÉ je + 15 , pikkelyei vörösek , szeme tűzben lángol alap képességként rendelkezik a Tűzvarázslói Sárkánybörrel ,
    megídézheti a hat iskola forma , a szabad elemi formákat és a magas mágiákat.
    Ebben az alakjában az idötartam alat Sárkány leheletet fújhat körönként ,
    az idötartam lejártával a Tűzvarázsló 8 körre ájultan zuhan össze.
    Az összes Tűzvarázslói mágijára immunis , kivéve azt amit ö maga idéz magára.


    58. Tűz Sárkány Alak

    MP: 60 ( 30n )
    E: 20 ( 10n )
    Sebzés: 8k6 + TV Tsz ( 8k6n )
    Idötartam: 60 + Tv Tsz ( 60 kör )
    Varázslás idelye: 10 kör


    Tűz Sárkány Alak


    A Tűzvarázsló / Tűz pap Sogron hatalma által átalakul egy Tűz Sárkányá , ez a Sárkány már a Tűz Teremtménye és Sogron
    a Tűz Sikjáról származik , Bestiárium ban megtalálható Sárkányal azonos .
    KÉ je nem 0 , hanem a Tűzvarázsló fegyvernélküli KÉ je + 30 , óriási kifejlett példány mely minden tekintetében látványos
    hiszen teste eleven magma , forró láva szárnyai hevesebb tűzben égnek mint a nap.
    Ahol jár minden hmuvá éget , Tűzre Ős vízre immunis .
    Képes körönként egyszer a Sárkány király leheletével támadni , megidézheti az összes Tűz Elemű mágiát , az összes
    Tűzvarázslói mágiát azokra immunis kivéve ha ön magára idézi öket.
    Az idötartam után 10 körre kábultan zuhan a földre.


    59. Tűz Koponyák I.

    MP: 8 ( 6n )
    E: 8 ( 1n )
    Sebzés: 3k6 ( k6n )
    Idötartam: 10 kör ( 6 kör )
    Varázslás idelye: 1 szegmens
    megjelenök száma: k6 ( k6n )
    _ Tűz Harapás


    A Tűzvarázsló megidézés alapú mágiával létrehozz k6 ( k6n ) Tűz koponyát ,
    a koponyákat a Tűzvaázsló irányítja 20 láb sugarú körben , azok egy szegmens alat bárhova elérnek ,
    egyszerre több tűz koponya is irányítható azok gondolati vagy kézi irányítással mozognak , de ekközben
    bármely más egyéb tevékenységet is végezhet a Tűzvarázsló , a koponyák tűz harapással támadnak 3k6 sebeznek
    további + 8 MP ért cserébe újabb + k6 kopony idéződik. ( Mortal Combat )


    60. Tűz Koponyák II.

    MP: 12 ( 6n )
    E: 12 ( 1n )
    Sebzés: 6k6 ( 3k6n )
    Idötartam: 20 kör ( 8 kör )
    Varázslás idelye: 3 szegmens
    megjelenök száma: 2k6 ( k6n )
    _ Tűz Harapás
    _ Tűz lehelet


    A Tűzvarázsló megidézés alapú mágiával létrehozz 2k6 ( k6n ) Tűz koponyát ,
    a koponyákat a Tűzvarázsló szabadon mozgathatja egy 40 láb sugarú körön belül ,
    a Tűzvarázsló egyszerre több koponyát is írányitása alat tudhat , azok semmilyen megkötéssel nincsenek a Tűzvarázslóra
    a koponyák Tűz Harapással 3k6 sebzés és Tűz lehelettel 6k6 sebzéssel rendelkeznek. ( Mortal Combat )



    61. Tűz Koponyák III.

    MP: 16 ( 8n )
    E: 16 ( 1n )
    Sebzés: 9k6 ( 5k6 )
    Idötartam: 30 kör ( 10 kör )
    Varázslás idelye: 6 szegmens
    megjelenök száma: 3k6 ( k6n )
    _ Tűz Harapás
    _ Tűz lehelet
    _ Tűz Kitörés


    A Tűzvarázsló megidézés alapú mágiával létrehozz 3k6 ( k6n ) Tűz koponyát ,
    a koponyákat a Tűzvarázsló szabadon irányíthatja egy 60 láb sugarú körön belül , a Tűzvarázsló egyszere több koponyát
    írányithat , koponyák támadhatnak harapással 3k6 , lehelettel 6k6 vagy Tűz Kitörrésel 9k6 amelyel meg szünnek létezni.



    62. Tűz Koponyák IV.

    MP: 20 ( 10n )
    E: 20 ( 3n )
    Sebzés: 12k6 ( 8k6n )
    Idötartam: 40 kör ( 12 kör )
    Varázslás idelye: 9 szegmens
    megjelenök száma: 3k6 ( k6 + 3n )
    _ Tűz Harapás
    _ Tűz lehelet
    _ Tűz Kitörés
    _ Szunnyadó Lángok


    A Tűzvarázsló Megidézés alapú mágiája tovább fejlödik a mágia által létrehozott koponyák hatékony eszközöké válnak ,
    megidéz 3k6 ( k6 + 3n ) A koponyákba elöre beletáplált tűz mágiákat , paracs szóra meg adott érintésre vagy a Tűz
    Kitörésre aktiválodnak , a koponyák ható területe 60 láb sugarú kör , a koponyák rendelkeznek a korábbi képességeikel is.
    Lázsd Szunnyadó Láng.


    63. Tűz Koponyák V.

    MP: 24 ( 12n )
    E: 24 ( 6n )
    Sebzés: 15k6 ( 10k6n )
    Idötartam: 50 kör ( 16 kör )
    Varázslás idelye: 1 kör
    megjelenök száma: 3k6 ( k6 + 6n )
    _ Tűz Harapás
    _ Tűz lehelet
    _ Tűz Kitörés
    _ Szunnyadó Lángok
    _ Tűz Zóna


    A Tűzvarázsló Megidézés alapú mágiája magas szintú lesz , általa létre hozott Tűz Koponyák igen félelmetes fegyverré
    válnak , meg idéz 3k6 ( k6 + 6n ) , a koponyák ható területe 60 láb sugarú kör ,
    a területen belül képes a Tűzvarászló hatni , azaz a ható területen belül a koponyák kiterjesztik és ezen beklül képes
    Tűzvarázslatait kiterjeszteni lázsd Tűz Zóna .


    64. Égj El ! aka Te vagy a Tűz ! Tűz Átka

    MP: 18 ( 8n )
    E: 10 ( 1n )
    Sebzés: spec. ( n )
    Idötartam: 6 kör ( 6 kör )
    Varázslás idelye: 1 szegmens
    _ körönként k8n sebzés ( 1 E növelés + k8 sebzés )

    Égj El ! aka Te vagy a Tűz ! Tűz Átka


    A Tűzvarázsló ellenfelére fenhangon rá harsong , mágikus energiákal telítve kimondja a Tűz Átkát
    egy gyúny szó hadja el ajkát olyas mit mond '" Lángolj ! , Égj ! , "'meg hasonlókat.
    A varázslat az áldozat alanyán azonnal kifejti áldásos hatását , Akaraterő próbát kell tenie .
    Ha ez sikertelen akkor azonnal begyullad a teste és lángolni kezd , be pánikol és elkezd szaladgálni ,
    földön fetreng meg hasonlók . Annyíszór k8 tűzsebzést szenved el amennyivel elvétette a próbát + Tűvarázsló / körönként + k8n /
    Tapasztalati szint , ezzel egyídöben szervezetébe Kín Méreg keveredik 2k6 körre 2k6 sebzés amely az idötartam végeztével
    is kihathat , elég meg rázó élmény föleg hogy égési sérüléseket okoz , azok akik vizel locsolgatják azokra látványosan
    a viz felületén futva elérnek a lángok és így ök is a mágia hatása alá kerülnek , el szenesíti a testett .
    Sikeres Akaraterő próba esetén erösen könnyedzik füstött és lángokat okád fel , teste kiszárad és fel cserepesedik ,
    a füst töl teljedsen elveszti látását , ha csak nincs vakharc képessége , akkor harc vakon módósítóval kénytelen
    harcolni , az idötartam lejárta után 3 körrel panaszmentes az áldozatt , azok akik belehaltak csunya látványt nyújtanak.


    65. Olvasztó Aura

    MP: 18 ( 8n )
    E: 10 ( 2n )
    Sebzés: 6k6 ( 2k6n )
    Idötartam: 2 perc / Tv Tsz ( 2 perc )
    Varázslás idelye: 1 kör
    hatótáv: önmagára ill. 20 láb sugarú kör


    Olvasztó Aura

    Az Olvasztó Aura tulajdonképpen a Tűz Aura tovább feljesztett változata , működési elve hasonlatos ahoz
    úgyan úgy a Tűzvarázsló személyes auráját foglya képezni , azzal a módósítással , hogy a tűz amely az
    auráját képzi nagyjából 25 arasznyi lángnyelvek alkotják , hö aura veszi körbe 2000°C így a fém , acél
    megolvad éríntésére , az Olvasztó Aurával rendelkező Tűzvarázslóra löt nyíl , dobó fegyver , dárda , stb.
    hatástalan ellene , mivel az aurával éríntkezve rögtön képlékennyé válik és lefolyik róla .
    További különlegessége , hogy az idötartam alatt , amely a Tapasztalati szinten kívül MP áldozással is lehet növelni ,
    bármikor kiterjeszthető a Tűzvarázsló teljes zónájára ( 20láb ) ö és 3 láb ra álló személyek nem sebzödnek ,
    a távolságot 1 teljes kör alatt megteszi.
    Az Olvasztó Aura ekkor a Tűzvarázsló Zónáját képzi.
    A kiterjesztett aura ekkor Tűz Kör , Tűz Hullám tulajdonságaival müködik.
    Egyébb képeségeiben megegyezik a Tűz Aurával.


    66. Növekvő Tűz Golyó

    MP: 20 ( 10n )
    E: 10 ( 2n )
    Sebzés: 6k6 ( 2k6n )
    Idötartam: 6 kör ( 6 kör )
    Varázslás idelye: 1 kör
    hatótáv: 20 láb
    megidéz: k10 darab / kör


    A Tűz Golyó tovább módósított változata , a Tűzvarázsló körönként idéz k10 darab Tűz Golyót , amelyek a második körtöl
    , vagy ha a Tűzvarázsló akarja , akkor hamarabb növekedni kezdenek , alapból 1 láb átméröjüek a hatodik körre 6 láb
    átméröjüre növekednek az E és a sebzése is ugyan így alakul , minden körben növekszik .
    Első körben k6 sebzés míg minden ezt követő körben újabb k6 tal növekszik a sebzése.
    maga a növekvő tűz golyó erössége 10 E , a tűz golyóknak önnáló E jük van.
    Egyéb tulajdonságaiban meg egyezik a Tűz Golyó nál leírtakkal.


    67. Lángnyelv Penge

    MP: 18 ( 6n )
    E: 3 ( 1n )
    Sebzés: 3k6 ( k6n )
    Idötartam: 10 kör ( 5kör )
    Varázslás idelye: 1 kör
    hatótáv: önmaga ill. 20 láb sugarú kör


    A Tűz Kard egy módósított változata minden tekíntetben és tulajdonságaiban azzal ál rokonságban ,
    különlegessége , hogy a Tűzvarázsló Zónájánbelül ( 20 láb ) bármennyí fegyverre rá mondható az ige
    a fegyverekkel a használójuk körönként egyszer Tűz Csóvát köpethet , vagy Lángszórást hajthat végre az E-nek megfelelö
    sebzéssel , így távoli célpontokat lehet megsebezni , ezeknél a sebzéseknél csak a tűz sebzése érvényesül a fegyveré
    értelem szerüen nem , kivéve ha ha sikeres éríntő támadást azaz TÉ dobás ra kerül a sor.


    68. Izzó Méreg / Tűz Kobra Mérge

    MP: 12 ( 8n )
    E: 6 ( 1n )
    Sebzés: méreg
    Idötartam: 10 perc / szint ( 10 perc )
    Varázslás idelye: 1 kör
    hatótáv: önmaga ill. 30 láb sugarú kör


    A varázslat ható ideje alatt a Tűzvarázsló érzékeli , ha valamilyen méreg anyag kerül a szervezetébe , megtudja állapítaní
    annak szintjét. A varázslat veszélye , hogy amennyíben a mágia nem elég erős ahozz , hogy semlegesítse a mérget , az
    természetesen kifejti hatását. Alap erősítésnél a varázslat 4. szintü mérgeket detektál és semlegesít ahozz , hogy
    elbánjon egy 5. szintüvel iss 8 MP ért eggyel növelheti a varázslat Erejét.
    Az Erősítést elöre meg kell határozni , késöbb nem lehet azon változtatni.
    A Tűzvarázsló ki izzadja magából a mérget, legyen az bármilyen fajta kontakt , vagy idegrendszerre ható , halucinogén stb.
    Ő rá nézve a méregre immunis , veszélytelen.
    Az idötartam alat bármikor Tűz Csóvává formálhatja kiüretheti ily módón a mérget szervezetéből , azonnal átalakithatja
    a hat iskola forma , szabad elemiforma , magas iskola , Fekete Láng Tűzvarázslói Okkult Tudományág és
    a Vörös Sárkány Vérű mágiákat képezhet belöle , a méreg immár a tűz részét képzi , füstje göze gáza lehet annak ,
    a tűz részletei lesznek a méreg hordozók és az amelyel érintkezésbe lép méreggel itatódik át.
    Kedvelt alkalmazási formálya az amikor a Tűzvarázsló egy mérges kigyóval mutatkozik , amelyel meg haraptatja magát , majd
    a méreg hatását Tűz formályában szabadjára engedi , rá szabadítja ellenfeleire.
    Kedvelt hüllök Tűzkobra , Fekete Hóhér és a Mosolygó Kigyó mivel ezek a legelterjetebbek Ordan környékén.


    69. Lángok Dühe

    MP: egyedi.
    E: egyedi.
    Sebzés: egyedi.
    Idötartam: egyedi.
    Varázslás idelye: 1 kör
    hatótáv: önmaga ill. 30 láb sugarú kör.


    A Láng Düh a következő képpen jön létre a Tűzvarázsló dob Akaraterő próbát ( cél szám nincs )
    a dobott érték befolyásolja a mágia Erősségét , alapból nincs mana költsége .
    Létrejöttével a Düh azzonal Tűz Aura szerüen felcsap a Tűzvarázsló és azok akikre kiterjeszti
    30 lábon belül a közvetlen közelében , a követkető képpen harcolnak a Tűz Aura amely a Tűz Erősségének megfelelöen
    változik , KÉ értékük az E és a Tűz Erősség összegét kapják meg ,
    TÉ és VÉ mely a Fényerőssége , sebzésük pedig a Tűz sebzésével növekszikmeg ,
    Erő re megkapják az E értékét .
    Jobban , hatékonyabban harcolnak , belső tűz égeti öket , lángolnak belül , lelkükkel harcolnak hevesebben ,
    támadásaik gyorsabbak pörgösebbek , dühvel harcolnak de ezt tudatosan a legjobban használják ki ,
    ezért ennél a mágia formánál semmilyen negatív károsodást nem kell kiálniuk .
    Különlegessége hogy ha nem önmagára alkalmazza , hanem kiterjeszti 30 lábra , akkor viszont
    a másodi E erőssége után minden 2E növekedés után 2 Manát köteles feláldozni körönként .
    Ha elfogynának manapontjai akkor az Erősségek minden körben 1E vel csökkenek és velük együtt az értékek is ,
    egészen 0 E értékig ill. 2 Manapontig ( mivel 0 esetén mágikus kifáradás keletkezne ).
    Ezután ha a Tűzvarázsló ujra akarja indítani a folyamatot ismét Akaraterő probát kell tenie és minden
    kezdöthet elölröl.


    Erősség Fokozat Sebzés Fényerősség E

    0 Gyertya 1 SP 2 láb 0

    1 Fáklya k6 SP 5 láb 1

    2 Kandaló 2k6 SP 8 láb 2

    3 Tábortűz 3k6 SP 12 láb 3

    4 Jelzőfény 4k6 SP 16 láb 4

    5 Máglya 5k6 SP 20 láb 5

    6 Kisebb Háztűz 6k6 SP 40 láb 6

    7 Háztűz 7k6 SP 60 láb 7

    8 Tűzvész 8k6 SP 80 láb 8

    9 Tűzörvény 9k6 SP 100 láb 9

    10 Vulkán 10k6 SP 120 láb 10



    70. Mana Láng


    MP: egyedi.
    E: egyedi.
    Sebzés: egyedi.
    Idötartam: egyedi.
    Varázslás idelye: 1 kör
    hatótáv: önmaga ill. 30 láb sugarú kör.


    A Tűzvarázsló Mana kinyerési módszere , csata téri változatban.
    a Láng Düh rokonságában áll , a Tűz Gyűjtés , Tűz Kivonás , Tűz Elnyelés , Tűz Elvonás módósítása ,
    gyorsabb hatékonyabb célszerübb és egyszerübb , hatékonyabb alkalmazása.
    A Mana Tűz a Láng Düh-t alakitja át manapontoká amelyeket a Tűzvarázsló az elmélyébe gyűjthet
    eme képességét 30 láb sugarú körön belül képes önmagába gyüjteni a manapontokat.
    Hatékony mana gyülytési módszer ha azt nézzük alapul mekkora menyíségű MP-t lehet kivonni ,
    csak a Dűh ből , az Akaraterejéből , mert a mágia ebböl táplálkozik.
    Ekkor a Tűzvarázsló a Dűh erejét arra használja fel , hogy Mágikus Energiáit töltse fel és tudatát telítse.
    Ha nem terjeszti ki hatóterületét 30 lábra akkor nem kerül energia befektetésbe ,
    ha azonban kiterjeszti akkor a 0 és 1 E erősségért még nem kell , de minden újabb második E ért 2 Pszy
    pontot köteles feláldozni , amely minden második E értéke után duplázodik , így 4 , 8 , 16 Pszy
    értékkel kell fizetnieés így tovább amedíg tudata majdnem kimerül ( 8 Pszy maradjon külömben Mágikus Kifáradás ).



    Erősség Fokozat Sebzés Fényerősség E MP

    0 Gyertya 1 SP 2 láb 0 1

    1 Fáklya k6 SP 5 láb 1 k6

    2 Kandaló 2k6 SP 8 láb 2 2k6

    3 Tábortűz 3k6 SP 12 láb 3 3k6

    4 Jelzőfény 4k6 SP 16 láb 4 4k6

    5 Máglya 5k6 SP 20 láb 5 5k6

    6 Kisebb Háztűz 6k6 SP 40 láb 6 6k6

    7 Háztűz 7k6 SP 60 láb 7 7k6

    8 Tűzvész 8k6 SP 80 láb 8 8k6

    9 Tűzörvény 9k6 SP 100 láb 9 9k6

    10 Vulkán 10k6 SP 120 láb 10 10k6