Mindent a szerepjátékról - nem hirdetőoldal :)
  • ThornThomas
    #337
    Vizerej Keldorian Zerus Mathas Sethum

    M.A.G.U.S. Vörös Sárkány Vérű A következökben új Tűzvarázslói mágiákat osztanák meg veletek , mely közel 100 új elemet tartalmaz.
    A mágiák nagy többségét volt KalandMesteremmel Noir Sagraham ( neve maradjon inkognitóba ) dolgoztuk ki , az alap ötletett Magica Sogronica
    és Terra Sogronica vettem , valamint mint talán minden új mágiánál természetesen itt is vannak régiek tovább erösített változatai.
    Nagy hatással volt termékenységemre Ordan Tűzkönyve /by Bakonyi "Cyrus" Györk/ és sok varázslatott loptam innen-onnan ( föleg számítógépes játékokból
    Diablo2+addon ; Diablo2 Lord of Destruction ; WoW+addon ; World of Warcraft ; és a Homm széria Heroes of Migth & Magic , ) de ezt azért
    tettem mert egyrészt jó tól lopni nem bűn , másrészt ahogy az új mágiákat megírtam az volt az alap koncepcíó hogy sok szituácíó adódik
    amit a Tűzvarázsló nem tudott megoldani , illetve amire a Tűzvarázsló épül , hogy minél több ellenfelet elimináljon arra valjuk be öszíntén
    eddig nem volt képes , azaz igazi csatában nem álná meg a helyét / eddig 3 életút játékban játszottam Tűzvarázslóval 2-3 évket /.
    Bár sokaknak annaktűnik , nem a táplás volt a célom az új varázslatokkal , inkább az hogy minél több , sokfajta legyen külömbözö helyzetekre
    illetve hogy helyt tudjon állni csatákban.


    I.Fekete Láng Tűzvarázslói Okkult Tudományág :


    1. Magma gömb

    MP: 8 ( 8n )
    E: 3 ( 1n )
    Sebzés: 3k6 ( k6n )
    Időtartam: 12 kör
    Varázslás idelye: 5 szegmens

    2. Láva gömb

    MP:16 ( 8n )
    E: 6 ( 1n )
    Sebzés: 6k6 ( 2k6n )
    Időtartam: 24 kör
    Varázslás idelye: 1 kör

    Magma gömb / Láva gömb

    A Tűzvarázsló a varázslat végrehajtása után egy 5 láb átmérölyű indít útjára , írányítani nem tudja , de a Tűz Hengerrel ellentétben
    azaz elönye , hogy terepviszonyok nem befolyásolják mozgását 70 láb / kör az ellenfelei sikertelen Gyorsaság próba esetén 3*sebzést
    szenvednek el , erösebb változata a Láva gömb amely képességeiben ugyanaz mint a Magma gömb. ( Diablo2 )

    3. Kénköves Eső

    MP: 20 ( 6n )
    E: 6 ( 1n )
    Sebzés: 6k6 ( 2k6n )
    Időtartam: 15 kör
    Varázslás idelye: 1 kör

    4. Magmaköves Eső

    MP: 40 ( 8n )
    E: 12 ( 1n )
    Sebzés: 12k6 ( 3k6n )
    Idötartam: 30 kör
    Varázslás idelye: 3 kör

    Kénköves Eső / Magmaköves Eső

    A Tűzvarázsló a varázslat végrehajtása után egy 15 láb sugarú körben 15 láb magasan Tűz Felhöket képez melyekböl eső formályában
    kénkövek hullanak , különlegesség hogy páncélok SFÉ-je nem érvényesül vele szemben .
    A Tűz Felhöt a varázsló 50 láb / kör sebességel mozgathatja. Rá semmilyen hatással nincsen.
    Erőseb változata a Magmaköves Eső mely abban különbözik hogy sikertelen Egészség próba esetén Kínméreg jut a szervezetbe
    3k6 körig 3k6 sebzés gyógyítás , méregtelenítés ellene nem segít .


    5. Láng Rajzás

    MP: 10
    E: 3
    Sebzés: max. 864 / körönként max. 36 /
    Idötartam: 24 kör
    Varázslás idelye: 6 szegmens

    6. Pokol Rajzás

    MP: 20
    E: 6
    Sebzés: max. 5184 / körönként max. 108 /
    Idötartam: 48 kör
    Varázslás idelye: 1 kör

    Láng Rajzás / Pokol Rajzás

    Ez a varázslat tulajdonképpen a Tűz Bogarakerösebb változata ezért képességei ugyan azok , a külömbség az hogy a Tűzvarázsló 1 kör alatt
    2k6 mennyíségű tűz bogarat idéz egy bogár sebzése 3 .
    Erösebb változata a Pokol Rajzás 1 kör alat 3k6 tűz bogarat idéz egy bogár 6 sebez .


    7. Meteor Tűz Szönyeg

    MP: 10
    E: 6 E: 6
    Sebzés: 6k6 Sebzés: 6k6
    Idötartam: 1 kör Idötartam: 6 kör
    Varázslás idelye: 1 kör

    8. Meteor Zápor Tűz Szönyeg

    MP: 30
    E: 10 E: 8
    Sebzés: 6k6 Sebzés: 8k6
    Idötartam: 10 kör Idötartam: 18 kör
    Varázslás idelye: 1 kör

    Meteor / Meteor Zápor

    A Tűzvarázsló a Tűz Elemi Síkjáról idéz egy Meteort , így azt neve elenében föld alat , barlangban is megidézheti.
    Nagyon pontos és gyors 1 kör alat azonnal lezuhan tehát kör végén becsapódik , mindenképpen célbatalál , mivel felülröl jönn
    nagyjából 10 láb magasról egy 6 láb átmérölyü Tűz Labda , be csapódáskor azonal tehát a kör végére még 6 körig egy 6 E-jü
    Tűz Szönyeg marad a helyében.
    Meteor Zápor ugyan ez csak Zápor formában , zápornál a Tűz Szönyeg 18 körig tart és 8 E-jü.
    A Meteor Zápor sebessége 50 láb / kör és hatótávja 20 láb sugarú kör . ( Diablo2 )


    9. Perzselő köpönyeg Tűz Fal

    MP: 6 ( 6 n )
    E: 1 ( 1n ) E: 1
    Sebzés: 3k6 ( k6n ) Sebzés: k6
    Idötartam: 6 kör ( 6 kör )
    Varázslás idelye: 3 szegmens VÉ.: + 20

    10. Izzó köpönyeg Tűz Fal

    MP: 18 ( 10 n )
    E: 3 ( 1 n ) E: 6
    Sebzés: 5k6 ( k6n ) Sebzés: 6k6
    Idötartam: 24 kör ( 10 kör )
    Varázslás idelye: 5 szegmens VÉ.: + 40

    11. Hamvasztó köpönyeg Tűz Fal

    MP: 36 ( 18 n )
    E: 6 ( 1n ) E: 10
    Sebzés: 8k6 ( k6n ) Sebzés: 10k6
    Idötartam: 40 kör ( 10 kör )
    Varázslás idelye: 1 kör VÉ: + 60


    Perzselő köpönyeg , Izzó köpönyeg , Hamvasztó köpönyeg

    A Tűzvarázsló egy Lángoló Palástott idéz hátára , mivel ez személyes aurájához tartozik , ezért semmiképpen nem sebzi a használóját.
    Leginkább a Tűz Aurához hasonlít védekezésre kiválóan alkalmas / + 20 VÉ a lángok miatt / , ha teljesfelületével beburkolja magát vele,
    akkor az összes tűz fajtával szemben immunis lessz , mozgás közben az idötartam lejártáig a Tűz Köpönyeg
    Tűz Falat teremt folyamatosan a használoja mögé oda ahol a palást ériti a talajt , amely alapból 1 E .
    A Tűzvarázsló bárkin alkalmazhatja zónáján belül / 20 láb sugarú kör /

    12. Tűz Nyilak Szórása hatótáv: 20 láb

    MP: 20 ( 6n )
    E: 3 ( 1n )
    Sebzés: 3k6 ( k6n ) / 30 - 180 /
    Idötartam: 1 kör
    Varázslás idelye: 1 szegmens


    13. Tűz Nyilak Zápora hatótáv: 20 láb

    MP: 40 ( 10n )
    E: 3 ( 1n )
    Sebzés: 3k6 * 10 ( k6n ) / 300 - 1800 /
    Idötartam: 1 kör
    Varázslás idelye: 1 szegmens


    Tűz Nyilak Szórása

    A Tűz Nyíl módósított változata , amelynél a Tűzvarázsló mind a tíz ujjából tűz nyíl materiazálódik ez 10 tűz nyilat
    eredményez amelyekre a Tűzvarázsló HM módósítója mellé kap + 30 CÉ-t , egy vagy több ellenfelére is alkalmazhatja.

    Tűz Nyilak Zápora

    A Tűz Nyíl módósítása , a Tűzvarázsló mind a tíz ujjából szegmensenként 10 tűz nyíl anyagiasul ,
    ez egy kör alatt 100 tűz nyílat eredményez , amelyel már nem képes célozni , de egy elképzelt egyenes mentén ,
    amely 20 láb sugarú zónájáig tart képes az egyenes mentén kilöni a tűz nyíl sorozatott .

    14. Márdír Hívása

    MP: 50
    E: 20
    Sebzés: Bestiárium
    Idötartam: 6perc / Tsz
    Varázslás idelye: 6 kör / 1 perc /

    Márdír Hívása hatótáv: önmagára

    A Tűz Szolga / Harcos Hívásához hasonlít , a Márdír értékeit harciképességeit , tulajdonságait lásd Bestiáriumban.
    Tapasztalati szintenként 6 perc áll a Tűzvarázsló rendelkezésére , leteltével a márdír visszatér saját lét síkjára .


    15. Makacs Lángok

    MP: 10 + az eredeti varázslat
    E: 7
    Sebzés: az eredeti varázslat
    Idötartam: * 2 ( 10n + 1 * szorzo )
    Varázslás idelye: 1 kör + az eredeti varázslat

    Makacs Lángok

    Tűzvarázsló a Makacs Lángok alkalmazásával varázslatai idötartartamát több szörözheti meg ,
    kívételt képeznek az egyszeri , azonnali varázslatok , pl.: Tűz Nyíl , Tűz Kítörés , stb.
    további manapontok ráfordításával / + 10 mp / egy újab szorzó val bövítheti az idötrtamot.

    16. Lángoló Dominium

    MP: 10 + az eredeti varázslat
    E: 7
    Sebzés: az eredeti varázslat
    Idötartam: az eredeti varázslat
    Varázslás idelye: 1 kör + az eredeti varázslat

    Lángoló Dominium

    A Tűzvarázsló a Lángoló Dominium alkalmazásával saját hatás körét bövíti ki 20 lábnál ,
    alap erösítésnél a 20 láb bövül ki 40 láb sugarú körré , amit újabb / 10 mp / manapontok elköltésével / + 20 láb /
    terjeszthet ki egyetlen megkötése hogy 100 láb nál tovább nem tudja terjeszteni , más megoldást kell választania ha tovább
    akar hatni .
    A Lángoló Dominium emelett valamennyí tűzvarázslata méreteit befolyásol hatja alap erösítés melett 6 láb mdosítása
    és mnden további 6 mp ért újabb 6 láb így befolyásolható a alapból 3 láb magas Tűz Fal 9 lábra ,
    a Tűz Henger 3 láb átmérölye 9 láb lesz és 12 láb széles , stb. Olyat nem tud módósítani aminek nincs kiterjedése.

    17. Tűz Vértezett

    MP: 10 ( 6n )
    E: 3 ( 1n )
    Sebzés: 3k6 ( k6n )
    Idötartam: 10 kör ( 6 kör )
    Varázslás idelye: 3 szegmens
    _ + 20 VÉ + Tv alap + tűz sebzés
    _ Tűz Védelem: 18 SFÉ tűzellen


    18. Magma Vértezett

    MP: 15 ( 8n )
    E: 5 ( 1n )
    Sebzés: 5k6 ( 2k6n )
    Idötartam: 15 kör ( 8 kör )
    Varázslás idelye: 6 szegmens
    _ + 30 VÉ + Tv alap + tűz sebzés
    _ Tűz Védelem: 30 SFÉ tűzellen


    19. Láva Vértezett

    MP: 20 ( 10n )
    E: 8 ( 1n )
    Sebzés: 8k6 ( 3k6n )
    Idötartam: 20 kör ( 10 kör )
    Varázslás idelye: 1 kör
    _ + 40 VÉ + Tv alap + tűz sebzés
    _ Tűz Védelem: 42 SFÉ tűzellen



    Tűz Vértezett , Magma Vértezett , Láva Vértezett

    A Tűzvarázsló ezzel a mágiá
    a formával Tűz Vértezetett idéz sajátja fölé , vagy a helyébe .
    A vértezetnek MGT -je 0 nincs , SFÉ-je 0 nincs csak tűzzel és anak formáival szemben , illetve véd az ős víz
    és anak formáival szemben , apaból 18 SFÉ-t biztosít a vért mivel tűz borítja alaperösítésben + 20 VÉ-t add
    és aki közvetlenül a Tűzvarázsló ellen harcol az a vért megégeti , a vértet a Tűzvarázsló zónájánbelül ( 20 láb sugarú kör )
    bárkire rá idézheti. Szalamandra bör melet is alkalmazák illetve minden olyan estben ahol valamelyik különleges képességükkel
    a tűz böl nyerne ki manát.


    20. Márdír Pajzsa "anno Ifreet Pajzsa"

    MP: 15 ( 8n )
    E: 5 ( 1n )
    Sebzés: 5k6 + spec. ( 3k6n )
    Idötartam: 20 kör ( 5 kör )
    Varázslás idelye: 5 szegmens
    _ + 30 VÉ + Tv alap , + 5 VÉ minden újabb E után
    _ vissza sebzés + tűz sebzés


    21. Márdír Szultán Pajzsa "anno Ifreet Szultán Pajzsa"

    MP: 30 ( 10n )
    E: 7 ( 1n )
    Sebzés: 7k6 + spec. ( 5k6n )
    Idötartam: 40 kör
    Varázslás idelye: 1 kör
    _ + 60 Vé +Tv alap , + 10 VÉ minden újabb E után
    _ vissza sebzés + tűz sebzés


    A Tűzvarázsló ezzel a mágia formával a Márdír Pajzsát idézimeg mint használható közepes pajzsot Alapfokon alkalmazhatja ,
    személyes auráját módósítja anak részese lesz.
    A pajzs alapból + 30 VÉ értékel rendelkezik a lángnyelvek miatt , + 5 VÉ minden újabb E-után ehez járul a Tűzvarázsló
    alap VÉ-je.
    A Márdír és a Márdír Szultán Pajzsának különleges képessége hogy minden faja támadás nál ami az alkalmazót érinti vissza
    sebez ugyan annyít , akkor is vissza sebez ha a védekezés sikeres volt , és egy izzó láng nyelv csap fel a talajból az
    ellenfél alat aki így tűz sebzést szenved el.
    ( Homm Heroes sorozat Ifreet pajzs , Ifreet Szultán pajzs )

    22. Máglya teremtése

    MP: 8
    E: 5
    Sebzés: 5k6
    Idötartam: 6 kör
    Varázslás idelye: 5 szegmens

    23. Tábortűz teremtése

    MP: 6
    E: 3
    Sebzés: 3k6
    Idötartam: 6 kör
    Varázslás idelye: 3 szegmens

    24. Tűzvész teremtése

    MP: 10
    E: 8
    Sebzés: 8k6
    Idötartam: 6 kör
    Varázslás idelye: 1 kör


    Máglya , Tábortűz , Tűzvész teremtése

    Mindenben meg egyezik akorrábi Tűz teremtésével , a külömbség a méretekben , sebzésben , fény erösségben mutatkozik
    máglyát , tábortűzet és tűzvészt teremt a Tűzvarázsló.


    25. Tűz Hányó

    MP: 20 ( 10n ) 12 * 12 láb átméröjű körön belül , 4 * 4 láb hasadékok
    E: 5 ( 1n )
    Sebzés: 5k6 ( 3k6n )
    Idötartam: 12 kör + Tv Tsz
    Varázslás idelye: 1 kör



    26. Tűz Köpő

    MP: 30 ( 10n ) 18 * 18 láb átméröjű körön belül , 6 * 6 láb hasadékok
    E: 7 ( 1n )
    Sebzés: 7k6 ( 3k6n )
    Idötartam: 18 kör + Tv Tsz
    Varázslás idelye: 3 kör


    Tűz Hányó , Tűz Köpő

    A varázslat végrehajtása után egy 12 * 12 láb átméröjű körön belül , 4 * 4 láb hasadékok keletkeznek ,
    amelyeket a Tűzvarázsló irányíthat , a hasadékokból láng nyelvek csapnak elö , melyek időszakosságát
    a Tűzvarázsló befolyásolja . A varázslatot a Tűzvarázsló saját 20 láb átmérölyű zónájában hajthatja vége
    öt az semmi képen nem sebzi. ( Diablo2 addon Druida )