gamecube.lap.hu






WAREZ = azonnali BAN!

  • Toportyán
    #5358
    Nem érint érzékenyen és nyugotan alszom, de ez a személyeskedő és lekezelő stílusú felvezetésed meggyőz arról, hogy ezek szerint téged valóban érzékenyen érin a téma.

    Mivel semmi technikai dolgot nem írtam, ezért áltechnikai sem lehetet. :) Természetesen villamos oldalról vizsgálva a kérdést (lévén a tönkrementelek, a "leégés" ezen az oldalon következnek be) írtam, amit írtam. Természetesen a nagyobb súly a tengely, csapágy igénybevételt növeli. Bár itt is érdekes vizsgálni, hogy nem is a nagyobb súly, hanem a nagyobb, s emiatt kevésbé kiegyenlített lemezekből adódó károsító hatások dominálnak-e.) Visszatérve: a forgási tehetelenségi nyomaték, a forgási kinetikus energia és leginkább a perdület, sajátperdület fogalmait kéne tisztázni és tekintebe venni nemcsak a súly, de a geometria változását is! Mindezek ismeretében mondom, hogy stacioner állapotban a villamos rész által leadott teljesítmény nem nagyobb, sőt, mint kislemez esetén.