IL-2 Sturmovik: Battle of StalingradTeam Fusion FB oldalIL-2 1946 MOD telepítésLőszer leírás Vogeltől!Kép feltöltése

IL-2 BoS: Aircraft Familiarisation IL-2 BoS Tutorials CloD: New Pilots

Nem jogtiszta játék letöltésében, telepítésében és használatában nem tudunk és nem is akarunk segíteni.

Az ilyen jellegű hozzászólások válaszolatlanul lesznek, vagy minden további értesítés nélkül törlésre kerülnek.
  • repvez
    #91160
    Akkor nagyon nem ment át az amit szoktam mondani.
    Egyáltalán nem azt mondtam, hogy CAD szintu modellek legyenek, csak azt, hogy ma már a számitási teljesitmény megengedné azt ,hogy több és pontosabb legyen a hitboxok száma és azok reakcioi. Csak sajnos a Vilkán és a DX'2 őpont ezeknél a szimeknél nem jelent még meg aminél tudnának profitálni.
    Mert egyrészt a DRAWCALL értéket darasztikusan meg lehetne emelni legalább is ahogy igérték és egyéb számitási kapacitások is már többszöröse amiota kiadták a játékokat, de ekkora felujitásba nem kezd bele senki, hogy egy javitás alkalmával ezeket belepakolják.

    A hitboxok és a collision rendszer is régebben ugy voltak, hogy egy egyszerü testbe foglalta a modellt ezért volt az, hogy ha egy bizonyos távolságba ért az ember akkor már felrobbant valami mikor még a modellek nem is értek össze látszolag. Ma már finomodott anynira, hogy sokkal jobban körbeveszi a modelt.
    ugyan ez a hitboxoknál is, mert régen mindegy volt ,hogy hol találtad el a szárnyat az egész szárnyra érzékelte a találatot és volt egy fajta heal pont rendszer, ami azt számolta ,hogy menyni találat után kell a leszakado szárrny animáciot lejátszani.
    Ez a mai napig is igy van csak már több és kisebb részegységre van felosztva a modell.
    De azt még nagyon nem vettem észre, hogy ezek a hitboxok reakcioba lépnének egymással vagy hogy hatással lenne más helyekkel.

    Gondolok itt arra, hoyg még nem láttam olyat, hogy mondjuk másodlagos robbanást okozna egy tüz ami a löszerek közelébe van, hogy felrobantsa a lovedékeket és attöl sérüljön a gép, vagy ha eltalálják a szárnyat és megsérül a rudazat vagy a sordony akkor csak arra a felére "bénuljon " meg a vezérlés. vagy ha az oxigéntartályt találják el, esetleg ha a rádio antenna sérül akkor a rádio adás megszunjön vangy romoljon a vétel stb.

    Az meg egy msik példa ,hogy a DCS-ben is hiába vannak hitboxok ha ugyan az az animácio kerül végrehajtásra hiába találja el teljesen más helyeken. folyamatosan csak 3 darabra szakad szét a gép és a két szárnyvég tovább és jobban ég mint a törsz , de kérdem én egy F-18-asban a felhajtható szárnyvégen mi az ami enynire ég ? nincs üza és nincs semmi ami ezt eredményezné.

    Az ARMA-ban minden egyes lövedékre tudnak számolni ballisztikát és,hogy melyik mekkora energiűával csapodik a falba és ,hogy a fal anyagát át tud e hatolni vagy sem, ezt itt is meg lehetne oldani , hogy mi az amin keresztül mehet és mi az ami megfogja a lövedéket, mert ez sem látszik most, hogy egy lövés mondjuk bemegy ,de nem jön ki vagy teljesen máshol mert eltérült a belsö alkatrészeken.

    Ma a hitbox az csak a folyamat befejező része, ha ott találatot érzékel akkor véget ér a folyamat nincs tövábbgondolva a folyamat ,hogy az mássra is hatással van .

    A fizikát is lehetne tovább fejleszteni még ugy is, ha egy szimuláciot végigfuttatva pár lényegesebb sérülést imitálva majd ezt a folyatrol készült animáciot vagy DM modelt lejátszani amikor erre kerül sor a játékban. és akkor nem lennének olyan esetlenek a sérülések a földön , hogy ne ugy pattogjanak mint nyulszar a deszkán nincs meg az az érzet, hoyg mekkora tömegu tárgyak mozognak