IL-2 Sturmovik: Battle of StalingradTeam Fusion FB oldalIL-2 1946 MOD telepítésLőszer leírás Vogeltől!Kép feltöltése
IL-2 BoS: Aircraft Familiarisation IL-2 BoS Tutorials CloD: New Pilots
Nem jogtiszta játék letöltésében, telepítésében és használatában nem tudunk és nem is akarunk segíteni.
Az ilyen jellegű hozzászólások válaszolatlanul lesznek, vagy minden további értesítés nélkül törlésre kerülnek.
-
#91079
Nem tudom nagyon így elmagyarazni, de nem igazán tiszta, hogy akkor mi a különbség akkor ha a mozgatod a fejed 1:1ben majd egy ponton túl meg atvalt exponenciálisan ahogy az il2 videóban. És aközött hogy ha a szemed tengelye elérni a kép szélét akkor odébb scrolozza a nézetet
Egyszerű pedig, ha a szem mozgás generálna további mozgást, az egy olyan visszacsatolást eredményez, amit qrva nehéz kontrollálni. Ha a játékban a fejmozgás független attól, hogy hova nézel, akkor szabadon nézelődhetsz a képernyőn bárhova, a kép az csak a fej mozdításakor fog változni. Nekem nagy monitorom van, pont ugyanezt kellett megszokni már TrackIR-el is, hogy ha a képernyő szélén nézek valamit, akkor a fejem ne forduljon oda, mert odébb tolja a képet amire rá akartam nézni. Qrva idegesítő. A megoldás az lett, hogy jóval nagyobb most a TrakIR-ben a dead zone és meg kellett szoknom, hogy a fejem ne nagyon forduljon rá, ha oldalt nézek valamit.
Mivel alapból ha vesszük a 100 fokos látószöget de a valóságban 180nal is nagyobb így mikor a szemed elérni a 100 as szelet akkor csak azon az oldalon elkezdi behozni a többi részt míg a másik oldalon meg elvesz belőle. Vagy a vertikális látószög kiterjesztesere.
Nem úgy gondoltam hogy egy egész képernyőt ugrik odább
És ha ezt kellő frissitessel csinálja akkor kiterjesztheto a latoter anélkül hogy mozgatni kellene a fejet ahogy a valóságban is
Ezt nem teljesen értem. Te mekkora kijelzővel számolsz?
A kijelzők 110 fokosak általában, ha annak a szélére nézel, akkor az nem tud felfedni semmit, csak a képet scrollozza tovább, és akkor olyan érzésed lenne, mintha tovább fordulna a fejed, de a szemed maradna a 110 fok szélén. Ez az a visszacsatolás, ami qrva idegesítő (trackIR effektus amit leírtam az előbb). Ha a szemed mozdítása előtt még nem látod, hogy mire fogsz ránézni, akkor nem is tudsz azonnal ránézni.
Ha lenne egy jóval szélesebb, mondjuk 180 fokos kijelződ, akkor miért takarnál ki belőle bármit is? A perifériás látás qrva fontos lenne, a búvárszemüveg érzet a VR sisakok egyik legnagyobb problémája jelenleg. A szemkövetés használható arra, hogy a felbontást a szemed előtt növelje, vagy hogy a fókuszt hozzáigazítsa ahova nézel, ezekről már ötletelnek is, de hogy mi ez a kitakarás-felfedés nálad, azt nem teljesen értem. Van egy 180 fokos kijelződ, amiből csinálsz egy 110 fokos búvárszemüveget, hogy aztán szemkövetéssel kapcsold be a kijelző szélét ha épp odanézel, de úgy, hogy amíg oda nem nézel addig letakarja, hogy mi van ott?