IL-2 Sturmovik: Battle of StalingradTeam Fusion FB oldalIL-2 1946 MOD telepítésLőszer leírás Vogeltől!Kép feltöltése

IL-2 BoS: Aircraft Familiarisation IL-2 BoS Tutorials CloD: New Pilots

Nem jogtiszta játék letöltésében, telepítésében és használatában nem tudunk és nem is akarunk segíteni.

Az ilyen jellegű hozzászólások válaszolatlanul lesznek, vagy minden további értesítés nélkül törlésre kerülnek.
  • repvez
    #91064
    Jo hogy lassan elkészül ez a funkcio is hozzá.Bár egy kicsit furcsálok némelyik megvalósitást.
    A legtöbb a TIR funkcioja volt és a limitált monitor kijelzs miatt kellet ez, de a VRnél sztem pont az alegnagyoobb elöny , hogy 1:1 es a fejmozgás követés és nem kell merev poziciokat felvenni , mert a mozgás érzékenyebb volt a széleknél . ráadásul igy mindenki egyformán használta, nem voltak belöle különbségek, hogy ki igy ki ugy állitotta be a az érzékenységet a hátranézés mértékét stb..

    A kabin álltal korlátolt mozgás is egy jo pont, de még igy is olyan ézés a videon keresztül, mintha félig kilógna a feje kabinon keresztül is.
    De gondolom ezek még majd finomitásra kerülnek.

    A zoom funkcio is a TIR miatt volt, mivel a monitoron sokkal kidósebbnek látszott minden igy fel kellett nagyitani a zoommal, hogy látni lehessen kellő távolságbol a célt.
    DE a VR alatt elvileg minden a valós méretben látszik, ráadásul térben, tehát könnyebben kellene látni a távoli részeket is (Persze itt bjön a képbe a szemüveg felbontási korlátja). a közelitéshez meg elég lenne odahajolni ahogy a valóságban is, nem egy mesterséges zoom funkcioval ami megváltoztatja az egész nézőpontot.
    Ugyan ezek igazak a FOVra is. a legtobb VR 90fokos látószőget tud legalább, akkor miért kell ezt pluszba még állitani ?