IL-2 Sturmovik: Battle of StalingradTeam Fusion FB oldalIL-2 1946 MOD telepítésLőszer leírás Vogeltől!Kép feltöltése

IL-2 BoS: Aircraft Familiarisation IL-2 BoS Tutorials CloD: New Pilots

Nem jogtiszta játék letöltésében, telepítésében és használatában nem tudunk és nem is akarunk segíteni.

Az ilyen jellegű hozzászólások válaszolatlanul lesznek, vagy minden további értesítés nélkül törlésre kerülnek.
  • [NST]Cifu
    #668
    Szerintem csak nem vagy tisztában a tényekkel - és a történelemmel.

    1.: Az orosz gépeknél legtöbbször gyengén képzett pilóták repültek (főleg '43 elött), míg a német gépeken csaknem végig jól kiképzett személyzet repült (csak '44-ben kezdett problémát okozni a hajózószemélyzet képzése). És akkor még a technikai hátrányokról nem is beszéltünk (még a magyarországi harcok idején is volt olyan, hogy egyes orosz gépeneken nem volt rádió!)
    2.: Felteszem a Me-262-vel nekiáltál fordulózni a La-5 ellen. Na ez az, amit nem szabad csinálni vele - nem is csináltak ilyet a német pilóták sem. Szépen rácsapás - majd elhúzás taktikáját alkalmazták, és mivel gyorsabbak voltak minden más gépnél, ezért nem kellett amiatt aggódni, hogy valaki utánuk jön. Persze ha olyan ostobaságot csinál valaki, hogy leáll fordulóharcozni egy 262-essel, az meg is érdemli...
    Amúgy az orosz gépek hiresek voltak jó fordulékonyságukról (a MiG-3 pl. kifejezetten jó), míg a kései német Bf-109-esek (Gustav-októl) egyre rosszabb és rosszabbak lettek e téren...
    3.: Az FW-190 nagyon is jó gép, amikor megjelent a nyugati légiharcokban, az angol pilóták rövid úton rettegni kezdték. Persze meg kell tanulni repülni vele, mert nem annyira kezesbárány, mint az Emil...