#22808
Jah végül bementem és lemondtam. Hát most lehet itt a lustaságra fogni meg stb de azért szerintem pont erre lenne hivatott ez a My UPC dolog, hogy otthonról kényelmesen intézhessem pont ezeket a dolgokat és ne csak azt lehessen már megoldani 1 perc alatt, ha dupla sávszélt akarok vagy még +30 tök értelmetlen csatornát... az persze megoldható.
UK-ben meg kattint az ember 3-at és a következő heti kaja másnap az ajtaja előtt van.
Ezt csak arra mondom, hogy itt meg havi 1000Ft spórolásért meg fel kell emelni a seggem, bemenni, kivárni a sorom, kapni új media box-ot, azt beüzemelni (igen alap esetben csak bekötöm, aktiválom és kész, de persze épp most van valami központi hiba aminek következtében nem tudják aktiválni az új boxokat), 1221-et hívni és kideríteni miért nem működik az aktiváció, várni a megoldásra, majd végül vissza vinni személyesen a régi media boxot... Szerintem ez gáz, de az tény, hogy meglepően kedvesek voltak az irodában illetve az ügyfélszolgálaton is, azt azért díjazom.